Hop til indhold
P20

Uden gummi

Recommended Posts

Hej bare et kort spørgsmål. Til de der går efter piger det tilbyder uden. Har i aldrig fået "noget med hjem". Jeg besøger aldrig en der gør det uden. Da jeg er bange for jeg ikke kan stå for fristelsen.. har prøvet en gang hvor det sprang - kørte bare på. Fantastisk. Men var godt nok lidt bekymret bag efter

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har det på helt samme måde, men er dog blevet fristet et par gange af massagepiger der helst ville uden. Giver dog lidt dårlig samvittighed bagefter..

Helt omvendt har jeg det med sugardates, hvor jeg tit møder amatørpiger og unge piger til sex. Her har jeg det ok med ubeskyttet sex, da jeg ved at næste kunde ikke lige venter uden for døren.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi har kun et par hundrede tråde om dette emne, så tak fordi du opretter en ny. Hvilket svar er det du forventer? Selvfølgelig sker det, at folk bliver smittet, når de dyrker ubeskyttet sex. Det er åbenbart en risiko, som folk er villige til at løbe.

Del dette indlæg


Link til indlæg
P20 skrev, for 29 minutter siden:

kørte bare på

.... altså uden hun vidste der var sprunget?

Del dette indlæg


Link til indlæg
nielst skrev, for 21 minutter siden:

Ja. Det er en del år siden. Var lidt uerfaren dengang. På alle måder ikke så smart. Det var en dansk pige. Hun tog det heldigvis meget pænt. Beroligede mig med at hun var testet. Og ikke fejlede noget. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bob1976 skrev, for 52 minutter siden:

Har det på helt samme måde, men er dog blevet fristet et par gange af massagepiger der helst ville uden. Giver dog lidt dårlig samvittighed bagefter..

Helt omvendt har jeg det med sugardates, hvor jeg tit møder amatørpiger og unge piger til sex. Her har jeg det ok med ubeskyttet sex, da jeg ved at næste kunde ikke lige venter uden for døren.

Der tror jeg du er lidt naiv, der er mange sugarbabes der har mindst lige så mange kunder som andre proff piger, og der er rigtig mange der er begge dele! 

Jeg går helst efter uden, både med proffer og sugarbabes såvel som i privaten. Jeg har endnu aldrig fået noget, det har jeg tilgengæld 2 gange med kærester hvor jeg troede vi var monogame!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tænker i virkeligheden det er mere safe at knalde uden med proffer end med one night stands. Profferne er bevidste om deres risiko og deres forretning og lader sig teste oftere end piger der bare har det sjovt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)

Selv bruger jeg altid gummi - dog ikke ved blow 

men jeg slikker altid fisse på pigen, jeg gider simpelthen ikke sex hvis jeg ikke slikker  fisse og hvor jeg ellers kan komme til - jeg kan lige så nemt blive smittet med sygdomme - men heldigvis har jeg aldrig fået noget med hjem..

jeg besøger rigtig mange gp 

Redigeret af fræk6

Del dette indlæg


Link til indlæg
Neuken skrev, for 2 minutter siden:

Jeg tænker i virkeligheden det er mere safe at knalde uden med proffer end med one night stands. Profferne er bevidste om deres risiko og deres forretning og lader sig teste oftere end piger der bare har det sjovt.

Jeg er enig med dig - jeg har mange veninder der også er fortrolig med mig, det er en lille håndfuld af dem der har prøvet at blive testet 

har gennem årene haft gode forhold til gp der bruger og ikke bruger gummi, de fleste af den er hyppigt blevet testet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)
plasticlove skrev, for 18 timer siden:

som folk er villige til at løbe

Eller købe.. Folk betaler sig jo til at muligvis få en sygdom med hjem:lol:.. Tænker “uden kondom” vel for det meste koster ekstra..

Det kræver at der er gået 10 dage fra sidste tilfælde af potentiel smitte før at en test giver mening.. Og fortsætter man risikoadfærden i ventetiden så kan testen sku være fuldstændig ligegyldig fordi resultatet giver ikke engang et øjebliksbillede af pigen helbredstilstand.. Jeg tror heller ikke det er helt vildt nemt at blive testet som ikke herboende.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)

Jeg gør det gerne uden hvis jeg føler for det og hun virker sund og rask, og jeg er mega træt af de der skræmmekampagne eksperter og at skulle gå og være bange for alt deres nonsens hele tiden !….det jeg frygter mest er regimet de er betalt af kan man sige ;)

Redigeret af Mr Black

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bob1976 skrev, for 20 timer siden:

Har det på helt samme måde, men er dog blevet fristet et par gange af massagepiger der helst ville uden. Giver dog lidt dårlig samvittighed bagefter..

Helt omvendt har jeg det med sugardates, hvor jeg tit møder amatørpiger og unge piger til sex. Her har jeg det ok med ubeskyttet sex, da jeg ved at næste kunde ikke lige venter uden for døren.

Jeg tror faktisk at risikoerne er større hos en sugardater. De professionelle lader sig ofte teste regelmæssigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor ofte tror I så at en professionel østeuropæisk GP lader sig teste? Og med en god håndfuld kunder dagligt, kan de sku hurtigt få spredt nogle nasty ting - men det er selvfølgelig smag og behag ;)

Men nu er der jo også forskelige definitioner af sugarbabes. Der finder man både den sex trængende kvinde der lever i et dårligt ægteskab, den unge pige på 18 år der mangler penge, samt den etablerede GP som blot bruger SD hjemmesiderne som reklamesøjle. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)
Bob1976 skrev, for 54 minutter siden:

Hvor ofte tror I så at en professionel østeuropæisk GP lader sig teste? Og med en god håndfuld kunder dagligt, kan de sku hurtigt få spredt nogle nasty ting - men det er selvfølgelig smag og behag ;)

Men nu er der jo også forskelige definitioner af sugarbabes. Der finder man både den sex trængende kvinde der lever i et dårligt ægteskab, den unge pige på 18 år der mangler penge, samt den etablerede GP som blot bruger SD hjemmesiderne som reklamesøjle. 

Så må man jo tage det med lige så vel som alle andre mulige valg i ens  liv der indebære en vis risiko ?..sådan er det som regl med ting der enten er rigtig sjovt eller rigtig dejligt, det må jo være op til den enkelte om man er til livrem og seler eller spænding og 100% nydelse :P

Redigeret af Mr Black

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde egentlig besluttet ikke at kommentere på endnu er religiøs tråd om gummi eller ej.

Men @Mr Black jeg har squ aldrig hørt at hverken livrem eller seler beskytter mod uønskede graviditeter eller kønssygdomme. :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Moden slikken M skrev, for 13 timer siden:

Men @Mr Black jeg har squ aldrig hørt at hverken livrem eller seler beskytter mod uønskede graviditeter eller kønssygdomme. :P

Det kan vel diskuteres - hvis livrem og seler fungerer optimalt, så skulle de vel gerne hjælpe med at holde bukserne oppe...? :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

-Tænder ganske enkelt på følelsen og spændingen ved at have helt naturligt sex  bare det at mærke kvindens safter stramhed.  og selvfølgelig en gensidig følelse og se hvor hun nyder  det naturlige valg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har gennem de sidste 3 til 4 år besøgt mindst 4 GP om mdr og ærligt kun dem der knepper uden gummi, og har aldrig fået en dårlig pik.

Hvor mange spiser slik med papir på, jeg elsker at fyre den af oppe i dem om det er fissen eller røven. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Går absolut også målbevist efter dem som laver sex uden - med gummi kan jeg køre på i to timer - og stadigt ikke komme. Kan ikke føle noget som helst i et hylster ....

Del dette indlæg


Link til indlæg
P20 skrev, den 3.4.2024 at 21:51:

Hej bare et kort spørgsmål. Til de der går efter piger det tilbyder uden. Har i aldrig fået "noget med hjem"

Hmm, min gammelmandshukommelse siger mig det spørgsmål er stillet før. Faktisk er det nok det mest gentagne spørgsmål her.

Overvej om du kan bruge et svar til noget (Hint: Du kan ikke bruge det til en skid).

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Neuken skrev, den 3.4.2024 at 22:57:

Profferne er bevidste om deres risiko

Din logik er godnat. Hvis de var så bevidste at det var sikrere at knalde dem uden, så knaldede de ikke uden. Dit ræsonnement er helt i skoven.

Fx er der en del thaier, der spiser noget som profylakse. Men det hjælper kun mod nogle bakterie-std (gonnore, klamydia og syfilis), hvis det er doxycyklin. Jeg har dog et indtryk af, at det er noget andet, nogle af dem spiser. Og det beskytter ikke mod alt mulig andet. Og det øger risikoen for infektioner for behandlingsresistente infektioner.

Del dette indlæg


Link til indlæg
P20 skrev, den 3.4.2024 at 21:51:

Hej bare et kort spørgsmål. Til de der går efter piger det tilbyder uden. Har i aldrig fået "noget med hjem". Jeg besøger aldrig en der gør det uden. Da jeg er bange for jeg ikke kan stå for fristelsen.. har prøvet en gang hvor det sprang - kørte bare på. Fantastisk. Men var godt nok lidt bekymret bag efter

Tak for dit indlæg. Der har været andre tråde om det. Jeg kan ikke anbefale det. 


Et andet medlem skriver:

 

plasticlove skrev, den 3.4.2024 at 22:16:

Vi har kun et par hundrede tråde om dette emne, så tak fordi du opretter en ny. Hvilket svar er det du forventer? Selvfølgelig sker det, at folk bliver smittet, når de dyrker ubeskyttet sex. Det er åbenbart en risiko, som folk er villige til at løbe.

Igen jeg kan ikke anbefale det af flere årsager – ikke kun på grund af risikoen for kønssygdomme.

 

Men hvis nogen ønsker det, skal de selvfølgelig bare køre på med det, men det er vist et fåtal af GP’er der udbyder det. Jeg ved heller ikke, hvor mange klienter der gør sig i det, da jeg fra andre tråde ved, at der en del der ikke gør sig i det. Jeg tænker dog at dem der gør det typisk ikke har de store bekymringer ved det.

 

At have sex uden kondom med en GP er noget jeg altid selv har haft forbehold ved – jeg gør det ikke :)

Redigeret af TheLion
Korrektur mm.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...