Hop til indhold

Recommended Posts

https://nympho.dk/n16057/5592/karisma/

Jeg har læst diverse tråde omkring hende og ja, jeg behøver sikkert ikke at starte min egen. Men nu gør jeg det altså. 

Kan det virkelig passe der slet ikke nogen der har haft en god oplevelse hos hende?

Jeg tænder forfærdelig meget på den type hun er ud fra billederne, det virkelig en jeg gerne ville kneppe for at sige det lige ud. :D Men grundet hun umiddelbart har skiftet annonce flere gange efterhånden har det holdt mig fra hende. Jeg er virkelig i tvivl, om jeg bare skal holde fast i at holde mig fra hende...men hun ser så lækker ud imo haha.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske er det præcis din stil og din stamina der skal til for at tæmme vildhesten. Nogen gange må man tage chancen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)
BiggusD skrev, for 11 minutter siden:

Måske er det præcis din stil og din stamina der skal til for at tæmme vildhesten. Nogen gange må man tage chancen.

Har virkelig også overvejet at aflægge et besøg mange gange haha... 

Men gider virkelig bare ikke at smide penge ud for ingenting, selvom hun er ser så fræk ud :D

Redigeret af Crabman

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt hende 2 gange, og begge gange har jeg været tilfreds.  Begge gange har hun gjort hvad hun skulle gøre for og få mig til og komme , men ved dog ikke om jeg bare har været heldig og ramme hende på gode dage

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)
thetruth skrev, for 7 minutter siden:

Jeg har besøgt hende 2 gange, og begge gange har jeg været tilfreds.  Begge gange har hun gjort hvad hun skulle gøre for og få mig til og komme , men ved dog ikke om jeg bare har været heldig og ramme hende på gode dage

Ja okay tak for information. Er blow uden eller kan det købes som ekstra? Og er billederne nogenlunde retvisende?

Redigeret af Crabman

Del dette indlæg


Link til indlæg

Billederne er 100% hende hun er dog lidt mere skinny i virkeligheden,  men det kan jeg godt lide . Jeg har tilkøbt blow uden begge gange 

Del dette indlæg


Link til indlæg
thetruth skrev, for 4 minutter siden:

Billederne er 100% hende hun er dog lidt mere skinny i virkeligheden,  men det kan jeg godt lide . Jeg har tilkøbt blow uden begge gange 

Ja okay, det gør nu heller ikke mig noget. Tak for information :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kom endelig med feedback hvis du når forbi . Hvis du også har en dårlig oplevelse kan det være at jeg så heldig at hun er forelsket i mig siden jeg er den eneste der har haft en god oplevelse hæhæ :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...