Hop til indhold

Lisa Frederikshavn

Featured Replies

Skrevet

Var forbi Lisa Ejeren af stedet i dag. Bestilte en time massage. Kontakt over telefon var lidt langsom. Adressen var svær at få oplyst. Fik kun oplyst pris på en time massage på sms. Der kunne Lisa godt have sendt lidt mere. Der er pænt og rent. Lisa er meget smuk og sød,. Gør rigtigt meget for at jeg fik en god oplevelse ved hende. Du skal ikke spørge om ekstra ydelser ved Lisa, hun siger selv hvad hun gerne vil tilbyde dig. 

Massagen er i den blide ende, men det er godt og Lisa har god tid til dig.

Massagen 4 stjerner.

Lisa 5 Stjerner.

Link Tung Tong Thai Massage – Afslappende og forfriskende massage i Frederikshavn. Få velvære og ny energi.

Skrevet
DSB skrev, for 13 timer siden:

Var forbi Lisa Ejeren af stedet i dag. Bestilte en time massage. Kontakt over telefon var lidt langsom. Adressen var svær at få oplyst. Fik kun oplyst pris på en time massage på sms. Der kunne Lisa godt have sendt lidt mere. Der er pænt og rent. Lisa er meget smuk og sød,. Gør rigtigt meget for at jeg fik en god oplevelse ved hende. Du skal ikke spørge om ekstra ydelser ved Lisa, hun siger selv hvad hun gerne vil tilbyde dig. 

Massagen er i den blide ende, men det er godt og Lisa har god tid til dig.

Massagen 4 stjerner.

Lisa 5 Stjerner.

Link Tung Tong Thai Massage – Afslappende og forfriskende massage i Frederikshavn. Få velvære og ny energi.

Hej DSB. Blev du tilbudt mere end massage ? 

Skrevet

Ring da til Lisa og få aftalt en tid, så du kan få Thai Massage. Du kan også bare gå om til hende når du er i byen. 

Det er en helt Normal Thai massage sted til Hr og Fru Danmark.

Skrevet

Hun bestemmer jo selv hvad hun tilbyder dig af massage. 

Du bestemmer om du vil besøge hende igen.

Hvis jeg møder en der er sur og tvær, så stopper jeg massagen før tid og går.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.