Hop til indhold

Evas Fredagsbar #8 - Fredag 19. april kl. 16-23

Featured Replies

Skrevet
Dillermand Junior skrev, den 21.4.2024 at 23:58:

:wub: Jeg glæder mig allerede ^_^ <3 Både til pisken med de store pigge og resten af vores aftale når jeg kommer hjem fra Prag. 

Så er vi to der glæder os <3

• 3 weeks later...
  • Svar 55
  • Visninger 12.4k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Tak for dejlig hygge,- glæder mig SÅ meget til at være med 31/4 kærlig hilsen @Karoline

• Evas Fredagsbar
    Evas Fredagsbar

Sorry!  Jeg har været midlertidigt forhindret i sekretærarbejde.  Nu skulle alle breve gerne være besvaret  Der er i skrivende stund 4 pladser tilbage Kærligst, Eva    PS

• Dillermand Junior
    Dillermand Junior

Skulle lige igennem en venindes børnefødselsdag og en fodboldkamp inden jeg havde tid til at logge ind og sige tak.  Tusind tusind tak for endnu en skøn @Evas Fredagsbar.  @JenniferRomantica

Postede billeder

Skrevet
  • Author

Hej Rødder og gutinder :) 

Planen var at der skulle ha' været Evas Fredagsbar igen allerede her den sidste fredag i maj, men da er jeg (Eva) blevet forhindret, og vi har endnu ingen ny dato. 
Heldigvis er intet annonceret endnu, og folk der følger tråden her får hermed besked <3

Vi forsøger at finde en ny fredag inden længe. Det kan dog godt være lidt af en udfordring når det ikke sker imens vi er samlet, ved vi af erfaring, men vi prøver så godt vi kan. 

Jeg skriver ikke personligt brev og sender sms'er til alle der har været interesserede. Det er ganske enkelt for omfattende, og jeg kan alligevel ikke huske hvem alle er og hvornår/hvordan de kan/må kontaktes. 

Dem af jer der er på chatten om tirsdagen må meget gerne give det videre, så det kan sprede sig lidt uden jeg behøver at råbe det ud over hustagene :P

Jeg vil atter opfordre andre der har tid og lyst, til at lave deres egne Fredagsbarer... det behøver jo ikke være Evas, veller? ;) 

Jeg glæder mig til næste gang, selvom vi ikke lige ved præcis hvornår det er ;)

Low-fives og gramsekram! 

Eva <3

Skrevet
Evas Fredagsbar skrev, for 58 minutter siden:

Dem af jer der er på chatten om tirsdagen må meget gerne give det videre, så det kan sprede sig lidt uden jeg behøver at råbe det ud over hustagene :P

Skal nok tage det med ind i skurvognen :)

Skrevet
Evas Fredagsbar skrev, 1 time siden:

Jeg glæder mig til næste gang, selvom vi ikke lige ved præcis hvornår det er ;)

Krydser fingre for en dato i Juni :D

Skrevet
Evas Fredagsbar skrev, for 21 timer siden:

det behøver jo ikke være Evas, veller? ;) 

Det der, det er rent kætteri. På bålet med hende :D

/Francois

• 3 months later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.