Hop til indhold
Guest Spooney

Natascha i Nr. Snede

Recommended Posts

Guest Spooney

Var idag en tur over på djævleøen også passede det fint med at jeg kunne køre en tur forbi Natasha på hjemturen.

Hun er allerede omtalt herinde, men jeg synes sq hun fortjener en ny opdateret anmeldelse:

http://side6.dk/resultatside/?q=5552

Billederne er stensikkert ægte. Lidt en skam, at hun ikke har taget et billede topløs, da hun virkelig har nogle helt fantastisk bryster.

Jeg har været rundt om ...8-10 piger efterhånden og Natascha er uden tvivl den flotteste. Slank, store bryster, helt vidunderlig røv OSV !

Hertil kommer et smukt ansigt som en anselig bonus, da jeg tidligere har mødt piger, som havde en flot krop men et uheldigt ansigt. 

Derudover skal det tilføjes, at hun lugter behageligt. Jeg er sikker på at hun ikke ryger, hvad der ofte har været et turn off for mig. Herudover var hendes valg af parfume diskret i stedet for gennemtrængende. 

Stedet ligger ganske vist midt på gaden med tydelig skiltning, men der er 2 store parkeringspladser indenfor 2 mins gang og selve gaden er særdeles begrænset befærdet. 

Fordøren er åben, så man skal ikke stå og vente i offentlig beskuelse. 

Værelset var lidt lille og stort set uoplyst, men det gav mest bare en følelse af intimitet og hygge. 

Nok om stedet - lad os langt hellere tale om Natascha. Jeg har lidt bøvl med blodomløbet, hvilket betyder, at jeg har MEGET kolde hænder 96% af tiden. Da jeg gjorde Natascha opmærksom herpå greb hun dem øjeblikkeligt og puttede dem op på hendes store, smukke, varme, bløde, velduftende bryster. Så fik de sq hurtigt varmen.  

Hun var venlig, imødekommende og talte ganske udmærket engelsk, hvad jeg ellers synes er en stor mangelvare hos udenlandske piger. 

Såfremt hun arbejdede lidt tættere på, så skulle jeg 100% sikkert besøge hende igen, men 1½+ kørsel er lige langt nok for mig.

Jeg vil ikke gætte på hvorvidt hun har fået ordnet brysterne, kun bemærke, at de var fantastisk frække, hoppede og dansede også smagte de også godt :D:D:D

Jeg kan kun sende mine absolut varmeste anbefalinger til Natascha, der uden nogen som helst mulig konkurrent er den "bedste" glædespige jeg har besøgt.

Udseende: 10/10 

Hyggerum: 7/10

Placering: 8/10

Service: 10/10

Sandsynlighed for at jeg kommer igen: 60% - Afstand samt manglende likviditet er årsagerne til at der ikke står 100%.

Mvh Spooney

PS. Til trods for at Jernsvinet har prøvet at ødelægge denne skønhed for os almindelige dødelige, så var hendes fisse også dejlig stram og jeg har aldrig set så indbydende et fint lille numsehul. 

Redigeret af Spooney

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Spooney

Nu valgte jeg en billig løsning, hvor det skulle gå lidt stærkt, men jeg ved ærligt talt ikke om GFE kan tilkøbes. Mine øjne blev ved med at fokusere på "ANAL" på prisskildtet :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har også besøgt hende idag og havde en rigtig god oplevelse, som skrevet i anden tråd. Fantastisk krop, men kan ikke helt nikke genkendende til 10/10 for udseende. Hun ser da ganske godt, men mere til den almindelige side.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu vil jeg også give mit besyv med, jeg har læst meget her inde og har også besøgt et par stykker pga. positiv omtale.

Og i et par dage, har jeg så læst om hvor dejlig Natascha er, så i aftes (eller rettere sagt i går) var jeg så nød til at besøge hende, og jeg må give jer ret, hun er bare skøn, sikke en krop og udseende er også rigtig godt, måske ikke 10/10, men sød ser hun ud, og jeg fik en rigtig go gang sex, lidt ærgelig at hun ikke kysser, det ville have gjort det endnu bedre. Men uanset, så er chancen for gentagelse meget stor :smile:.

Vil dog lige fortælle at det var lige før at besøget ikke var blevet til noget, for da jeg ankom var døren låst, selv om jeg havde snakket med hende en time inden og aftalt en cirka tid, og det blev lidt pinlig da jeg kiggede over på den anden side af vejen og så at vinduet lige overfor var fuldt oplyst og at der sad en flok mennesker ved et bord og mindst en af dem kiggede endda på mig, så jeg skyndte mig at slentre lidt væk (heldigvis bor jeg ikke i byen, så det betyder jo egentlig ikke noget). Jeg ringede herefter til hende og hun kom så ned og låste op, det var åbentbart underboen der havde låst den.

Men som sagt så er hun bare skøn og godt at jeg ikke bare kørte hjem igen, og hun er også utrolig sød at snakke med, ikke noget med at man føler at hun helst ville have at man går hurtigst muligt, hun fortalte bl.a. at hun rejser hjem om ca. 1½ måned. Så ved i det, hvis der er flere som skal nå at besøge hende, men lad nu være med at overbelaste hende, hun skulle helst kunne klare en tur mere med mig :smile:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...