Hop til indhold

Recommended Posts

Hej drenge

Der er kommet en guldklump,til vores dejlige hovedstad.

Jeg var søndag på besøg hos Iza,da jeg blev lokket af hendes billeder,som jeg syntes viser en kvinde der så meget spændende ud,og som jeg syntes har de helt rigtige former.

Og jeg blev ikke skuffet,DET er kvinden på billederne som man møder,og hvilket møde,fra jeg kom indenfor bliver mødt af en kvinde der er glad,og smilende giver en kæmpe krammer.

Iza var i ført lidt dejligt lingerie,der ikke skjulte meget af hendes flotte krop.

Kroppen er helt perfekt,en dejlig fast bagdel,dejlig bløde bryster og en hud så blød som silke,hendes charmerende ansigt har nogle gode øjne der smiler skønt.

At gå på opdagelse på hendes krop var en skøn oplevelse,hun dufter godt og der var en god reaktion fra hendes side når man var på opdagelse på hendes krop,i sær da hun fik slikket sin mis,som i øvrigt smagte godt,kom der nogle af de rigtige lyde der sagde mig at det kunne hun lide.

Sexdelen var også dejligt,hvad vi lavede er mellem Iza og mig,men det er en kvinde der godt kan lide sex.

Så drenge,hvis i har lyst til en glad og smilende kvinde,med nogle gode faste former,dejlig blød hud som dufter godt og har de skønneste øjne,så vil jeg klart anbefale et besøg hos Iza.

Aftalen blevet lavet på sms,og der blevet svaret rimeligt hurtigt,og da aftalen var klaret kom adressen.

Iza taler godt engelsk,så det var nemt at lave en aftale,men også at snakke sammen,både før under og efter.

Priser bliver oplyst på sms,og er yderst almindelig,jeg betalte 200 eur ( 1500 kr ) for en time.

Iza holder til i en nyere lejlighed på Amager tæt på vestamager metro st,og der er også et p-hus i nærheden.

Så hvis i besøger hende,så vær god ved hende,for det fortjener hun,for så vil i også få en dejlig oplevelse.

For hun er virkelig en Guldklump.

Mvh Sortefingere 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...