Hop til indhold

Recommended Posts

http://massageguide.dk/profile.asp?i_ProfileID=18991

Vel ankommet til webersgade i København, blev jeg budt velkommen af Bella som er hende på billedet. Hun er en rigtig smuk og sød pige som viste ind i det lidt spartanske kælderlokale.

Bestilte en times massage til 400.- og fik en dejlig afslappende massage som resulterede i at jeg fik en lille blunder... Vågnede så ved at hun noget pirrende kørte sine fingre mellem ballerne og forsigtigt ned til lønposen. Jeg vendte mig om og vi aftalte sex for yderligere 600.- (jeg kunne godt høre at hun ville have haft mere, men hun spurgte selv hvor mange penge jeg havde...

Dejlig slikketur med efterfølgende ridt, gav den ventede afslutning på seancen. Blev budt et bad og noget at drikke. Da jeg skulle i bad, så jeg en lidt ældre thaipige der lå og sov i et værelse man skulle igennem for at komme ud til badet.

Bella er en rigtig sød pige som I gerne må passe på.

Jeg kommer helt sikkert igen.

@ OD: dette sted har du ikke fået placeret på thailisten endnu... :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

http://massageguide.dk/profile.asp?i_ProfileID=18991

Vel ankommet til webersgade i København, blev jeg budt velkommen af Bella som er hende på billedet. Hun er en rigtig smuk og sød pige som viste ind i det lidt spartanske kælderlokale.

Bestilte en times massage til 400.- og fik en dejlig afslappende massage som resulterede i at jeg fik en lille blunder... Vågnede så ved at hun noget pirrende kørte sine fingre mellem ballerne og forsigtigt ned til lønposen. Jeg vendte mig om og vi aftalte sex for yderligere 600.- (jeg kunne godt høre at hun ville have haft mere, men hun spurgte selv hvor mange penge jeg havde...

Dejlig slikketur med efterfølgende ridt, gav den ventede afslutning på seancen. Blev budt et bad og noget at drikke. Da jeg skulle i bad, så jeg en lidt ældre thaipige der lå og sov i et værelse man skulle igennem for at komme ud til badet.

Bella er en rigtig sød pige som I gerne må passe på.

Jeg kommer helt sikkert igen.

@ OD: dette sted har du ikke fået placeret på thailisten endnu... :-)

Jeg var ikke helt klar over om hun hørte inden for kategorien, men det gør hun tilsyneladende og hun lyder spændende, så hun kommer på snarest

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som jeg har skrevet i en streng under efterlysninger , er det ikke hende men som hun selv sagde " det ligner da næsten mig " og ja det gør det da

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis det ikke er hende, er det da første gang at jeg er blevet snydt... Jeg var overbevist om at det var hende på billedet... Det må da være hendes tvillingesøster så... :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Ronaldo

Det var ikke den oplevelse jeg oplevede var de i går bad om body to body

Bella sagde no sex jeg svarede så at det havde jeg da læst her på

forumet, fik dog en gang b2b med et handjob som afslutning.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Ronaldo

Det var ikke den oplevelse jeg oplevede var de i går bad om body to body

Bella sagde no sex jeg svarede så at det havde jeg da læst her på

forumet, fik dog en gang b2b med et handjob som afslutning.

Hej Carsten.

Jeg kan forestille mig at det må høre ind under den katagori som har med kemi at gøre. Det er jo alment kendt at det ikke er alle ydelser som tilbydes til alle mænd. Det kan også være at hun har haft det røde.

Hvis man får afslag på sex med en pige, plejer det nu også kun sjældent at virke at fortælle pigen at man har læst herinde at man kan få sex. Hvorfor pokker skulle det få hende til at skifte mening? Og hvis hun gjorde, kan du være sikker på at det ikke bliver en god oplevelse.

Jeg har bedst erfaringer med at være høflig, galant, renlig, humoristisk... Og hvis jeg alligevel får afslag når jeg spørger til sidst i seancen, accepterer jeg det, fortsat med smil og charme. Det kan være med til at det bliver et ja ved næste besøg.

Bedre held næste gang til dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Ronaldo

Det var ikke den oplevelse jeg oplevede var de i går bad om body to body

Bella sagde no sex jeg svarede så at det havde jeg da læst her på

forumet, fik dog en gang b2b med et handjob som afslutning.

Du er et godt eksempel på en der ikke har fattet konceptet. Konceptet er: Uanset hvad du har læst andre steder kan du ikke forvente andet end det du kan læse i annoncen. Måske kan du få andre muligheder, men glem alt om at forlange det. Når det ikke er annonceret har du ingen rimelig grund til at kræve noget.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lidt massagetrængende ringede jeg forleden aften til koreanske Bella, da jeg bor ikke langt derfra. blev bedt om at ringe når jeg var ved pågældende husnr, men da jeg stod udenfor blev jeg ringet op med besked om at hun havde glemt en anden aftale....kunne jeg komme tilbage om 30 minutter? ..fint nok.

jeg blev lukket ind af hende som nok er bella, og som uden al tvivl ikke er hende på billederne. hun lød rigtig sød i telefonen, hvilket hun også viste sig at være, men langt fra hvad jeg havde håbet på, så det var lidt skuffende, men ville egentlig ikke bakke ud. Hun sagde half hour, jeg sagde one hour og så havde vi "konflikten". jeg holdt fast og benyttede lejligheden til at bakke ud. hun spurgte om jeg var angry, men det kunne jeg berolige hende med at jeg ikke var.

Pigen sød, slank og venlig, men ikke thai. stedet helt nyistandsat, rent og indbydende. Og det mest diskrete massagested jeg har besøgt i meget lang tid.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lidt massagetrængende ringede jeg forleden aften til koreanske Bella, da jeg bor ikke langt derfra. blev bedt om at ringe når jeg var ved pågældende husnr, men da jeg stod udenfor blev jeg ringet op med besked om at hun havde glemt en anden aftale....kunne jeg komme tilbage om 30 minutter? ..fint nok.

jeg blev lukket ind af hende som nok er bella, og som uden al tvivl ikke er hende på billederne. hun lød rigtig sød i telefonen, hvilket hun også viste sig at være, men langt fra hvad jeg havde håbet på, så det var lidt skuffende, men ville egentlig ikke bakke ud. Hun sagde half hour, jeg sagde one hour og så havde vi "konflikten". jeg holdt fast og benyttede lejligheden til at bakke ud. hun spurgte om jeg var angry, men det kunne jeg berolige hende med at jeg ikke var.

Pigen sød, slank og venlig, men ikke thai. stedet helt nyistandsat, rent og indbydende. Og det mest diskrete massagested jeg har besøgt i meget lang tid.

 

Hvis hun ikke er thai hvad er hun så? :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er definitivt ikke pigen på billederne, som man møder - slet ikke samme standard i egen person. Hun er sød nok - ikke noget der - men hun er ikke lækker som pigen på billederne...sorry to say

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er definitivt ikke pigen på billederne, som man møder - slet ikke samme standard i egen person. Hun er sød nok - ikke noget der - men hun er ikke lækker som pigen på billederne...sorry to say

I stedet for at skrive noget ligegyldigt som at hun ikke er lækker

det er der da andre som gør og måske læser hun dette

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er definitivt ikke pigen på billederne, som man møder - slet ikke samme standard i egen person. Hun er sød nok - ikke noget der - men hun er ikke lækker som pigen på billederne...sorry to say

 

Hur var ydelsen?

Det är mer intressant för mig än utseendet.

 

Cheers,

Spice

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hur var ydelsen?

Det är mer intressant för mig än utseendet.

 

Cheers,

Spice

Så put en sæk over hovedet mens du har sex.

medmindre du vil skyde kanonen af i munden

Del dette indlæg


Link til indlæg

hun som sød nok og ser ok ud i ansigtet, hun havde lidt slatne bryster (a-cup) og løs hud på maven fra en barnefødsel 3 år siden, men hun skal have implanter (b-cup) den 15 maj, bare til at fylde dem det ud som var forsvundet, og så vil hun være væk i 1-2 uger alt efter hvad lægen siger. (dansk læge)

og hun flytter til kastrup i næste uge.

sjovt nok da jeg var på vej ud af døren sad der en anden pige med nødebrunt hår i sofaen, hun arbejder også der på den adresse , og hun heder garanteret også bella :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest bogholderen

hun som sød nok og ser ok ud i ansigtet, hun havde lidt slatne bryster (a-cup) og løs hud på maven fra en barnefødsel 3 år siden, men hun skal have implanter (b-cup) den 15 maj, bare til at fylde dem det ud som var forsvundet, og så vil hun være væk i 1-2 uger alt efter hvad lægen siger. (dansk læge)

og hun flytter til kastrup i næste uge.

sjovt nok da jeg var på vej ud af døren sad der en anden pige med nødebrunt hår i sofaen, hun arbejder også der på den adresse , og hun heder garanteret også bella :)

 

En ny koreaner hende i sofaen? Ja bella er en meget snakkende pige.

Redigeret af bogholderen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest bogholderen

Det er definitivt ikke pigen på billederne, som man møder - slet ikke samme standard i egen person. Hun er sød nok - ikke noget der - men hun er ikke lækker som pigen på billederne...sorry to say

 

Ligesom man roligt kan satse på, at hvis en thai klinik viser billeder af en lækker model, så er hun ikke til stede. Koreanske kvinder er sjældent særligt smukke i ansigtet, men de har dejlig krop og stor personlighed, og det har bella skam også.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også besøgt stedet, bare en halv times oliemassage for at prøve stedet af og møde pigen. Jeg fravalgte ekstras.

Men kunne godt lide stedet og pigen, som har absolut intet at skamme sig over mht udseende. Hendes massage var også godt over middel, og der var mulighed for bad, så man ikke lugter af et thaiborden bagefter. Jeg vil meget gerne besøge hende igen for en times massage, muligvis og med lidt penge tilover hvis lysten melder sig til mere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...