Hop til indhold

Recommended Posts

Så trængte den gamle krop til en kærlig behandling, og hos primære thaimassage favoritsted i Odense SV, var der i dag kun Jelly på arbejde. Jeg har tidligere anmeldt en trekant medJelly og Patty meget positivt Jelly og Patty, men her var fokus alene på sex og maksimalt nydelse af to skønne thaipiger. I dag var fokus på massage delen og det anede jeg simpelthen ikke om Jelly mestrede. Men da hun var eneste mulighed, skulle hun have chancen, og det kom jeg bestemt ikke til at fortryde. 

Jeg blev modtaget af Jelly iført rødt lingeri og sorte høje hæle. I min optik ser Jelly godt ud og har en utrolig flot krop med en fantastisk bagdel :P Brysterne er hjulpet på vej, men de billeder hun har på sin annonce, er nøjagtig det man møder. Jeg blev vist ind i et rum ovenpå og vi blev enige om en times massage efterfulgt af FP med kys inkluderet. Jelly inviterede mig med i bad og hun sæbede hele min krop ind, og jeg gjorde det samme ved hendes. Så gik hun ned på knæ og gav et dejligt dybt BJ helt til roden, så var stemningen ligesom lagt.

Selvom der er en massagebriks, så foretrak Jelly mig på sengen, og jeg vidste, at den alligevel skulle i brug senere, så det accepterede jeg. Blev placeret på maven og stor var min overraskelse, da Jelly herefter gik helt professionelt til værks med en gedin omgang Thai kropsmassage med brug af varm olie :D  Da ben, ryg og arme var grundigt masseret, kun afbrudt af enkelte pirrende strejf tæt på kronjuvelerne, kom Jelly lidt olie på brysterne og begyndte en B2B, som fik mig til at længes efter, at få lov til at vende mig om. Da jeg blev vendt rundt, så fortsatte hun med mine ben og jeg lod hende gøre massagen færdig, da hun faktisk er ganske god til dette. Således afslappet og spændt på fortsættelsen, kom hun op og gav mig et dybt og langt tungekys. Jeg kunne huske fra mit første møde med Jelly, at hun havde en smuk og meget velformet kusse, så jeg bad hende ligge sig godt til rette, så jeg kunne slikke hende grundigt. Det var noget hun godt kunne lide, og hun er rimelig berøringsvenlig. Så var det min tur og igen gav Jelly et dejligt BJ helt naturel. Derefter smurte hun lidt olie på min nu godt stive pik, hvorefter hun viste at hun mestrer pussy-slide kunsten. Til sidst måtte jeg bede hende stoppe og iføre mig kondom, så hun kunne ride mig. Det er altså et dejligt syn, at have Jelly siddende på hug mens hun rider og samtidig tungekysser en. Jeg bad hende sætte tempoet lidt ned og fik hende vendt om på ryggen, hvor vi fortsatte i missionærstilling. Jelly legede samtidig med hendes klitoris og hun virkede ret tændt. Kunne mærke, at jeg ikke kunne holde meget længere, så bad hende vende sig om i en doggy stilling, så jeg havde frit udsyn til denne dejlige velformede gyldenbrune thainumse. Så fik Jelly ellers alt hvad jeg havde, indtil jeg skød min opsparing af i kondomet, dybt oppe i hende.

Efter en grundig aftørring bad hun mig sætte sig på kanten af sengen, hvorefter hun gav mig en dejlig ryg/nakke massage, og igen ikke bare noget pjatteri, men faktisk noget massage, der fik løsnet op for en masse spændinger. Til afslutning blev der serveret den obligatoriske vand/cola. Jeg valgte vanden som vi delte, og så blev jeg inviteret med i bad igen <3

Igen en grundig omgang gensidig indsæbning, denne gang dog uden et BJ, men der var heller ikke mere krudt i kanonen på det tidspunkt. Så lidt hyggesnak og så stod jeg på gaden lidt over en time efter jeg var kommet. Utrolig tilfreds og dejlig afslappet.

Jeg kan varmt anbefale Jelly alene for hendes massage egenskaber, men når man så tillægger hendes B2B inklusiv pussy-slide, smukke velformede kusse og bagdel, krydret med dejlig sex og dybe tungekys, så er jeg en kæmpe fan. Jelly er kun i Odense 8 dage mere i denne omgang, inden hun skal en tur tilbage til Thailand på noget velfortjent ferie. Så besøg hende gerne, så er chancerne for, at hun kommer retur nemlig større.

Hilsen

Troldmanden

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...