Hop til indhold

Recommended Posts

Besøgte denne kvinde i påsken https://annoncelight.dk/showad/398753

Kunstnernavne Nana, der taler fint engelsk. Bestilte 30 minutter og hun lagde ud med at tage et fast greb om pikken, så snart jeg kom ind i rummet.

Hæderlig massage, men da jeg samtidigt kærtegnede hendes fyldige numse, var min opmærksomhed rettet forventningsfuldt mod kommende "begivenheder". Især foto 2 er vellignende og viser en meget velformet lidt buttet numse og fyldige babser (jeg er ikke til skinny kvinder).

Jeg skulle vende mig om og det blev til en dejlig B2B med tilpas olie mellem vores kroppe og kys. B2B udviklede sig til en heftig pussyslide, hvor vi begge blev meget ophidsede. Jeg ville gerne have haft hende i en 69, fordi jeg vidste, at jeg kunne få hende til at komme. Men vi nød begge situationen meget og da vi nærmest/næsten smeltede sammen i hinandens safter nåede vi ikke til 69erne. Afslappende kys og kæleri efterfølgende. Jeg måtte "true" hende med en slikketur og doggy næste gang, for det indbyder hun til.

Del dette indlæg


Link til indlæg

hun ser logså ret dejlig ud - faldt også lidt for billede 2 hehe. Hvor høj er hun ? og hvordan er ansigtet og det berømte skud på alder ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gammel rotte skrev, for 17 timer siden:

De ser fantastisk ud, var de mon med fyld, eller var de ægte?

De var med fyld. Numsen var ægte :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
F-jernet skrev, for 23 timer siden:

hun ser logså ret dejlig ud - faldt også lidt for billede 2 hehe. Hvor høj er hun ? og hvordan er ansigtet og det berømte skud på alder ?

Hun er sådan 1,60, ok ansigt (ikke vildt flot), max 30 (nærmere 25 tror jeg), ret stram at være inden i...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gladforpir skrev, den 3.4.2024 at 05:09:

Hun er sådan 1,60, ok ansigt (ikke vildt flot), max 30 (nærmere 25 tror jeg), ret stram at være inden i...

Hvordan kan du sige at hun var stram at være inden i? Det fremgår ikke af anmeldelsen at i havde sex. Men det havde i måske? Og var det så uden kondom?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lickinglover skrev, for 1 time siden:

Hvordan kan du sige at hun var stram at være inden i? Det fremgår ikke af anmeldelsen at i havde sex. Men det havde i måske? Og var det så uden kondom?

Hold da op en nidkærhed. Tænker at det er et frivilligt forum og man kan dele det, man har lyst til af oplevelsen....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lickinglover skrev, for 15 timer siden:

Det fremgår ikke af anmeldelsen at i havde sex

Du skal nok træne lidt i at "læse mellem linjerne", hvis du kender det begreb.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Timmer skrev, for 1 time siden:

Er de 30 minutter til 600 kr incl sex? 

Prisen står i annoncen. 30 min massage + handjob= 600 kr

Del dette indlæg


Link til indlæg
Timmer skrev, for 4 timer siden:

Er de 30 minutter til 600 kr incl sex? 

Det er nok en anelse naivt at forestille sig. 99% af alle thaierne tager 1000 for 30 min og 1500 for 60 min.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gladforpir skrev, den 4.4.2024 at 18:33:

Hold da op en nidkærhed. Tænker at det er et frivilligt forum og man kan dele det, man har lyst til af oplevelsen....

Det kan man da i hvert fald. Du skriver bare kun pussyslide og glæder dig til doggy næste gang. Så gik jeg ikke ud fra at du havde haft sex med hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har nu. Søgt hende i Herlev. Rigtigt god oplevelse. Blød og pirrende massage/b2b. Hun ved hvordan man tænder en mand og også ret modtagelig for berøring. God kemi. Skal besøge hende igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...