Hop til indhold

Godt i "huset i skoven"

Featured Replies

Skrevet

Besøgte denne kvinde i påsken https://annoncelight.dk/showad/398753

Kunstnernavne Nana, der taler fint engelsk. Bestilte 30 minutter og hun lagde ud med at tage et fast greb om pikken, så snart jeg kom ind i rummet.

Hæderlig massage, men da jeg samtidigt kærtegnede hendes fyldige numse, var min opmærksomhed rettet forventningsfuldt mod kommende "begivenheder". Især foto 2 er vellignende og viser en meget velformet lidt buttet numse og fyldige babser (jeg er ikke til skinny kvinder).

Jeg skulle vende mig om og det blev til en dejlig B2B med tilpas olie mellem vores kroppe og kys. B2B udviklede sig til en heftig pussyslide, hvor vi begge blev meget ophidsede. Jeg ville gerne have haft hende i en 69, fordi jeg vidste, at jeg kunne få hende til at komme. Men vi nød begge situationen meget og da vi nærmest/næsten smeltede sammen i hinandens safter nåede vi ikke til 69erne. Afslappende kys og kæleri efterfølgende. Jeg måtte "true" hende med en slikketur og doggy næste gang, for det indbyder hun til.

Skrevet

hun ser logså ret dejlig ud - faldt også lidt for billede 2 hehe. Hvor høj er hun ? og hvordan er ansigtet og det berømte skud på alder ?

Skrevet

Hvor henne i Vestsjælland befinder vi os? 

Skrevet

5 minutter vest for Sorø :D

Skrevet
Gladforpir skrev, for 6 timer siden:

fyldige babser

De ser fantastisk ud, var de mon med fyld, eller var de ægte?

Skrevet
Gammel rotte skrev, for 17 timer siden:

De ser fantastisk ud, var de mon med fyld, eller var de ægte?

De var med fyld. Numsen var ægte :-) 

Skrevet
F-jernet skrev, for 23 timer siden:

hun ser logså ret dejlig ud - faldt også lidt for billede 2 hehe. Hvor høj er hun ? og hvordan er ansigtet og det berømte skud på alder ?

Hun er sådan 1,60, ok ansigt (ikke vildt flot), max 30 (nærmere 25 tror jeg), ret stram at være inden i...

Skrevet
Gladforpir skrev, den 3.4.2024 at 05:09:

Hun er sådan 1,60, ok ansigt (ikke vildt flot), max 30 (nærmere 25 tror jeg), ret stram at være inden i...

Hvordan kan du sige at hun var stram at være inden i? Det fremgår ikke af anmeldelsen at i havde sex. Men det havde i måske? Og var det så uden kondom?

Skrevet
Lickinglover skrev, for 1 time siden:

Hvordan kan du sige at hun var stram at være inden i? Det fremgår ikke af anmeldelsen at i havde sex. Men det havde i måske? Og var det så uden kondom?

Hold da op en nidkærhed. Tænker at det er et frivilligt forum og man kan dele det, man har lyst til af oplevelsen....

Skrevet
Lickinglover skrev, for 15 timer siden:

Det fremgår ikke af anmeldelsen at i havde sex

Du skal nok træne lidt i at "læse mellem linjerne", hvis du kender det begreb.

Skrevet
Timmer skrev, for 1 time siden:

Er de 30 minutter til 600 kr incl sex? 

Prisen står i annoncen. 30 min massage + handjob= 600 kr

Skrevet
Timmer skrev, for 4 timer siden:

Er de 30 minutter til 600 kr incl sex? 

Det er nok en anelse naivt at forestille sig. 99% af alle thaierne tager 1000 for 30 min og 1500 for 60 min.

Skrevet
Gladforpir skrev, den 4.4.2024 at 18:33:

Hold da op en nidkærhed. Tænker at det er et frivilligt forum og man kan dele det, man har lyst til af oplevelsen....

Det kan man da i hvert fald. Du skriver bare kun pussyslide og glæder dig til doggy næste gang. Så gik jeg ikke ud fra at du havde haft sex med hende.

• 3 weeks later...
Skrevet

Har nu. Søgt hende i Herlev. Rigtigt god oplevelse. Blød og pirrende massage/b2b. Hun ved hvordan man tænder en mand og også ret modtagelig for berøring. God kemi. Skal besøge hende igen.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.