Hop til indhold
Jogge

Stilfuld sm halskæde/ halsbånd

Recommended Posts

Min partner er til tider seksuelt underdanig, men hun er ikke så flittig til at barbere fissen.
jeg vil derfor give hende en fræk men anstændig halskæde som hun kun må bære når hun er glatbarberet. 
 

hvor finder jeg sådan een i en vis kvalitet? 
 

den skal være stilfuld så det kun er kendere der kan se det er en slave halskæde, men fræk nok til hun også ved at folk inden for rækkerne kender dens betydning. Dem  man ofte finder i sexshops synes jeg mere bære præg af legetøj, den skal være mere stilfulde, men må gerne have en ring i til karbinhagen, evt kamufleret som et almindeligt vedhæng.

 

nogen der har gode råd?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

I would also like to recommend searching https://www.etsy.com/

This is a platform for many different vendors. There are usually reviews for the items which can help give you an idea about the quality.

I've purchased several items through Etsy and it's worked really well. However shipping times can be quite lengthy. So check the seller location and expected shipping times before ordering.

Happy hunting!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jogge skrev, for 5 timer siden:

Min partner er til tider seksuelt underdanig, men hun er ikke så flittig til at barbere fissen.
jeg vil derfor give hende en fræk men anstændig halskæde som hun kun må bære når hun er glatbarberet. 
 

hvor finder jeg sådan een i en vis kvalitet? 
 

den skal være stilfuld så det kun er kendere der kan se det er en slave halskæde, men fræk nok til hun også ved at folk inden for rækkerne kender dens betydning. Dem  man ofte finder i sexshops synes jeg mere bære præg af legetøj, den skal være mere stilfulde, men må gerne have en ring i til karbinhagen, evt kamufleret som et almindeligt vedhæng.

 

nogen der har gode råd?

 

køb en guld kæde med et barblad også i guld.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tal for super fine bud.
 

Skal man tillægge importtold på varerne fra etsy? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jogge skrev, for 9 timer siden:

Tal for super fine bud.
 

Skal man tillægge importtold på varerne fra etsy? 

Hej Jogge

Du skal lige være obs på at mange af de vare du finder på Etsy, er hentet fra kinaens land, og du kan finde dem til halv  pris på div. sider fra kina med lidt søgning.

Så tro ikke på alt hvad du læser inde på Etsy, med det er hjemmelavet, og at de kan lave alt til dig.

Læs meget grundigt anmeldelser, fra andre brugere.

Der er meget fup og svindel, som der advares imod.:unsure:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ledte længe efter et "hverdags"halsbånd min Daddy kunne give mig på, men synes ikke jeg kunne finde noget der var pænt og diskret. Vi talte om problemstillingen, og blev enige om at det jo i virkeligheden handler om symbolikken og at vi ved hvad det betyder. Han købte mig en diamant halskæde og jeg har den kun af når jeg har halsbånd på under sex ❤️

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...