Hop til indhold
Ukendtperson

Sugardaters stadig værd at være inde på?

Recommended Posts

Er sugardaters.com stadig værd at være inde på syntes priserne er dyre derinde for at være medlem ?

Bruger du stadig sugardaters? hvis ja hvorfor & hvis nej hvorfor bruger du det ikke mere ? :)

Forsat god mandag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er hoppet ude, da der er for meget scam og for lidt kvalitet.

Priserne er også stukket helt af - Jeg gider ikke "stå i kø" og betale en formue for at møde en ordinær ligegyldig ung kvinde, fordi der er steget hende til hovedet at hun får meget attention online

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)

Mit sugerdating “eventyr” stopper når mit abonnemant udløber :-(

Jeg har været på i perioder igennen nogle år , og har før i tiden haft nogle gode oplevelser . Med unge piger , som faktisk selv hyggede sig med at date en ældre mand . Og få en passende suger for det :-)

Mht. pigerne . Der er blevet skrevet en del på det sidste . Forudbetaling , nogle gange til en simpel bus / tog billet - Kemimøde , kan vel ses som lidt en “jobsamtale” . Hvorfor skal der kompenteres for det ? - Køb af billeder før et møde , så de kan føle sig trygge .. - Pige som forventer penge til at få lavet negle / vipper mv før et møde , Er det pga. deres egen dårlige selværd eller for at få penge til stoffer .. 

Om abonnemantet er for dyrt . Nej , ikke hvis siden selv var mere seriøs . Jeg stopper pga. at jeg synes at siden er blevet ødelagt af for meget fusk og useriøse piger !

Redigeret af Bambuss

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er enig med de to tidligere indlæg her. Det er nærmest alle piger der enten bare vil 'have en online relation' eller forventer enten forudbetaling eller penge for et kemimøde. Jeg stopper også når mit abonnement udløber. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ukendtperson skrev, for 2 timer siden:

stadig værd

Hvorfor opretter du en ny tråd, når du lige har lavet en om det samme?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
jydskfyr skrev, for 40 minutter siden:

Jeg er enig med de to tidligere indlæg her. Det er nærmest alle piger der enten bare vil 'have en online relation' eller forventer enten forudbetaling eller penge for et kemimøde. Jeg stopper også når mit abonnement udløber. 

En del af de sidste indlæg handler om det … Og så et , hvor der er nogle som er startet selvstændig :-)  

Er det ikke sygt:-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været der, men er gået igen. For mange professionelle som giver den som unge uskyldige piger. Priserne er helt blanke. Den dag jeg giver 5-10.000 for at få fedtet rotten kommer ikke. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mine bedste oplevelser med købesex har været sugardating, derfor er jeg stadig medlem. Besøg hos de "professionelle" piger er simpelthen blevet for kedeligt og rutinepræget.

Antallet af piger er desværre faldet meget, og de lækre piger har lært, at de uden problemer kan tage 3000 - 4000 kr for et møde. Hvis man går efter unge lækre piger, så skal man være indstillet på at det er dyrt. Derudover skal man også vide, at det kræver meget tid. Det kan være svært at få hul igennem til pigerne, og samtaler kan godt tage flere dage pga ventetid, før man har en aftale i hus.

Jeg er dog kun aktiv i perioder, og derfor plejer jeg typisk at benytte mig af deres 2 ugers abonnement, og derefter afmelder jeg mig igen. Hvis niveauet bliver ved med at falde, så må de få svært ved at opretholde de priser på abonnementer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har haft mange gode oplevelser på sugardaters. Og nogle få dårlige.

Men det sidste halvandet ca, er det stort set faldet til ingenting. De få aftaler, jeg har haft, har ikke været på niveau med tidligere.

Og, som alle andre nævner: beløbene er stukket helt af. Eller så er der tåbelige betingelser med. For ikke at snakke om dem, der blot vil sælge billeder. Jeg anmeldte dem hver gang, intet bliver gjort 

Jeg er ikke medlem pt. Og er i tvivl om jeg bliver det igen 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...