Hop til indhold
Peden

FKK & Flatrate 17-19/2

Recommended Posts

Hej,

Planlægger et par dage i Tyskland med besøg på hhv FKK og flatrate.

Destinationen er endnu ikke helt fastlagt - men er der en eller to herfra som kunne være interesseret i at komme med?

Jeg kører fra Sjælland, og kører gerne via jylland på vejen over grænsen.

Hører gerne fra Jer såfremt der måtte være interesse.

Mvh

Peden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter lidt læsning, bliver destinationen Hannover!

Ingen som er friske??

Jeg kører fra Sjælland, og kører gerne via jylland på vejen over grænsen.

Hører gerne fra Jer såfremt der måtte være interesse.

Mvh

Peden

Redigeret af Peden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Nille,

Jeg havde tænkt FKK Villa og La Vita.

NRW...kan du uddybe lidt?

Ah, har læst lidt - og forstår hvad du mener :-)

Der er dog lidt længere at køre....

Ved du om der også er flatrate der?

Del dette indlæg


Link til indlæg

NRW = Nord-Rhein-Westfalen

 

NRW og Hessen, er de 2 tyske delstater, hvor der er den største koncentration af FKK-klubber, og her du finder de største og emst eksklusive ( med undtagelse af Artemis i Berlin).

 

Jeg har ikke været i Hessen, men der er masser af FlatRates-klubber i NRW, eftersigende skulle Pauscahalklub ( Dortmund, Muenster og Bochum) være de oprindelige FlatRate-klubber der startede konceptet.

Redigeret af Montezi

Del dette indlæg


Link til indlæg

NRW = Nord-Rhein-Westfalen

NRW og Hessen, er de 2 tyske delstater, hvor der er den største koncentration af FKK-klubber, og her du finder de største og emst eksklusive ( med undtagelse af Artemis i Berlin).

Jeg har ikke været i Hessen, men der er masser af FlatRates-klubber i NRW, eftersigende skulle Pauscahalklub ( Dortmund, Muenster og Bochum) være de oprindelige FlatRate-klubber der startede konceptet.

Super - tak for hjælpen!

Tror jeg må Google lidt, er ikke så velbevandret i det Tyske :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Super - tak for hjælpen!

Tror jeg må Google lidt, er ikke så velbevandret i det Tyske :smile:

 

NRW er ikke meget længere at køre, men stadig langt fra Sjælland. Hvis du ikke har prøvet FKK eller Flattrate før, er der rigelig dækning i både Hamburg og Berlin. Til en tur til NRW burde du afsætte mindst 4 - 5 dage eller en hel uge, tror ikke du på så kort en tur får valuta for den ekstra køretid, brændstofudgifter mm. - så hellere få tid og råd til et par ekstra ture med pigerne tættere på. På Artemis er der ca. 100 piger og på 2 dage, når du næppe at komme igen dem alle - og du ville vel også gerne prøve lidt flattrate?

 

Se evt. denne tråd: '?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>>

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

NRW er ikke meget længere at køre, men stadig langt fra Sjælland. Hvis du ikke har prøvet FKK eller Flattrate før, er der rigelig dækning i både Hamburg og Berlin. Til en tur til NRW burde du afsætte mindst 4 - 5 dage eller en hel uge, tror ikke du på så kort en tur får valuta for den ekstra køretid, brændstofudgifter mm. - så hellere få tid og råd til et par ekstra ture med pigerne tættere på. På Artemis er der ca. 100 piger og på 2 dage, når du næppe at komme igen dem alle - og du ville vel også gerne prøve lidt flattrate?

Se evt. denne tråd: ?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>

Tak for link, har læst flittigt :-)

Ved det er en lang tur, men har ikke så ofte mulighed for at tage afsted et par dage eller tre - og nu er muligheden er, så den skal udnyttes :-)

FKK har jeg prøvet mange gange, og Artemis har jeg besøgt + 10 gange, men vil gerne prøve en anden klub. Artemis er super og meget flot, men nu har jeg været der...

Kan godt lide lidt a la Atmos i Hamburg, hvor man kan gå rundt i forskellige "miljøer" - trække sig lidt tilbage eller bare være med i festen. Men kunne godt tænke mig at prøve en noget større klub, masser af m2 og piger :-)

Jeg har ikke prøvet flatrate før, og er nysgerrig på at prøve. Har ikke noget imod fælles bollerum, men på min jomfrurejse skal der også være individuelle bollerum! Det er frækt at se på, men får ikke selv det store ud af at være på scenen...

Jeg har for en del år siden været på FKK Villa i Hannover, og det var super. Virkelig lækker indretning og smukke piger. Desværre ikke så stort, men klart et besøg værd.

Måske bliver det NRW, må lige se lidt på hvilke der er de "store" klubber, både m2 og med antallet af piger. Kan godt lide at gå lidt rundt istedet for bare at sidde alene. Derfor også denne streng hvor jeg søger en medrejsende - men desværre endnu uden held.

Tak for input so far...

Peden

Del dette indlæg


Link til indlæg

hvis du søger klubstørrelse som Artemis skal du besøge Oase, World, Shark i Hessen

Mange tak, tror jeg vil prøve mig med en af dem, og så finde en flatrate på vejen derned.

Det må være den rigtige rækkefølge, at slutte på FKK :-)

Shark ser rigtig lækker ud - er det den bedste / største?

Skal nok skrive beretning når jeg er retur, såfremt der er interesse herfor.

Peden

Redigeret af Peden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mange tak, tror jeg vil prøve mig med en af dem, og så finde en flatrate på vejen derned.

Det må være den rigtige rækkefølge, at slutte på FKK :smile:

Shark ser rigtig lækker ud - er det den bedste / største?

Skal nok skrive beretning når jeg er retur, såfremt der er interesse herfor.

Peden

 

Hvis du tager din bærbare e.lign. med, kan du på de fleste hoteller få wi-fi og dels søge på nettet, men også skrive dagbog til EG  :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...