Hop til indhold
etspil5moden

Det man ikke regner med

Recommended Posts

Jeg var i byen med nogle venner igår og det skulle vise sig at være en bytur jeg nok sent vil glemme.

nu er det ikke nogen hemmelighed at jeg runder de 30  i år, og har oplevet ting jeg nok aldrig glemmer. Da jeg blev single i 2021 efter et langvarigt forhold på 7 år begyndte nogle virkelig dejlige oplevelser at komme allerede der som for eksempel da jeg besøgte min allerførste gp.

Så flyttede jeg til Vejle i sommeren 2022 og her begyndte de største oplevelser med damerne virkelig at tage fat.

Selvom jeg egentlig lagde bylivet på hylden da min træning virkelig tog fat med resultaterne og resultanterne er bestemt ikke blevet dårlige, og jeg går stadig i byen engang imellem.

Nu er det godt og vel snart en halvanden måneds tid siden jeg blev single igen og lever det fede single liv og kan gøre lige hvad der passer mig, og flere oplevelser er kommet i min tid som single.

nå men anyways jeg var i byen igår, og jeg må sgu nok sige at af mange af de byture jeg har været på så har det her nok været en af de fedeste, og det er fordi for første var det en virkelig spontan bytur og for det andet så fik jeg sgu en dame med hjem.

Det hele startede egentlig med at jeg er taget hjem til nogle venner og vi sad bare og så en film og ja det var sgu list halv kedeligt lige indtil en af mine kammeraters kæreste sagde “jeg gad fandme godt i byen snart” hvor jeg så sagde jamen skal vi ikke bare tage i byen idag ? Og det var vi alle 3 sgu lidt enige om så jeg tager hjem og finder det fine tøj på og sat håret og den bedste deo og perfume fundet frem og alkoholen skulle jo selvfølgelig også købes.

vi sidder så og drikker hjemme hos min kammerat og herefter tager det sgu fart. 
 

vi rammer byen da klokken bliver 23 og her er jeg godt snalret. Unge mennesker har på dette tidspunkt ramt Vejles natteliv, og Vejles byliv er sgu ikke noget at råbe hurra for i forhold til f.eks min hjemby Aarhus. Men den her aften skulle sige uden at jeg på nogen måder havde regnet med det skulle blive en af de fedeste byture.

vi får så købt et bord og får godt med alkohol, og jeg er ved at være godt kørende. Og efter vi havde drukket nærmest alt fra vores bordpakke og danset nærmest alle kalorier ud af kroppen så går vi videre og her er klokken ved at være 2 om natten.

Så sker der sgu det at jeg fuldstændig tilfældigt støder ind på en kvinde jeg har mødt på tinder der brandte mig af i sommers sidste år inden jeg mødte min eks, og det var et rent tilfælde at jeg  stødte på hende men hun har kunne genkende mig og lige pludselig stod hun foran mig, og jeg kunne også genkende hende med det samme. Faktisk startede det ikke så godt ud, hun sagde til mig at hun var rigtig ked af hun havde Brandt mig af på dagen hvor vi skulle have mødtes, og der fik jeg givet en lang lang smørre om hvor ikke okay jeg synes det er at behandle andre mennesker på den måde, og stillede også hende det spørgsmål om hvordan hun selv ville have det hvis det var mig der brændte hende af og det ville hun jo ikke havde det særlig godt med osv. så ja nok ikke den bedste start men jeg fik givet hende en pæn forklaring på hvorfor det ikke var okay det hun havde gjordt dengang men hele smøren fra min siden stopper da hun siger at hun er rigtig ked af det hun havde gjordt og trækker mig indtil hende og kysser mig, mine venner kommer ud efter jeg ikke var kommet ind og jeg spørg om hun ikke vil med for hendes veninder var gået videre så hun gik med mig og sad sammen med mine venner og her er klokken 3 om natten.

vi sidder ved et bord og har købt en kande med et eller andet blot lort der smagte helt af helvedes til men det blev sgu drukket og her er jeg blevet seriøst godt bedugget. Og hende der var taget med mig er også blevet ret så godt kørende og hun begynder at kysse mig grådigt og begynder at tage mig på låret og faktisk begynder at tage mig på pikken inde under bordet alt imens mine venner sidder lige ved siden af.

Da klokken bliver 4 og byen begynder at lukke der spørg jeg om hun ikke ville med mig hjem da hendes veninder var taget hjem og det ville hun gerne, så vi får tager en taxa hjem til mig og det blev en dyr tur på lige knap 12 minutter der kostede mig 209 kroner men det skulle vise sig at være det hele værd efter vi kom hjem til mig.

Da vi kom ind i min lejlighed gik jeg lige hurtigt i bad, børstede lige tænder igen da jeg stank af alkohol og lige blive frisk igen. Da jeg kommer ud fra badet ligger hun fuldstændig nøgen i min seng, og jeg kan bare se hvor smuk hun er, en slank kvinde med det smukkeste mørkeblonde hår, og nogle yderst flotte øjne og et smil der nærmest fejede benene væk under mig. 
 

Jeg får i den grad nydt synet af hende imens hun ligger der, og spørg mig ret drillende og smilende  “hvaaa kommer du og ligger dig sammen med mig eller skal du bare stå der og glo?” 
 

Altså siden 2021 og siden jeg flyttede til Vejle i 2022 der jeg har haft nogle oplevelser på tinder jeg aldrig glemmer ligesåvel som dem jeg har haft i købesex verdenen og den her oplevelse jeg havde med hende fra byen er sgu nok en af de bedste sex oplevelser og endnu en der er godt Gemt og noget jeg nu ligger i min seng og tænker tilbage på med et smil.

det ender  med at vi har den mest dyriske sex, min ryg er fuldstændig rød efter hun satte neglene dybt ind i ryggen på mig, på mine skuldre og ja nærmest hele min ryg er rød og med kredsmærker fra hendes fingre. Jeg tror faktisk jeg vil vove og påstå at vi lå og kneppet næsten hele natten. Klokken var ihvertfald først 7-7:30 da vi gik i seng.
 

Det var en nærmest dyrisk oplevelse, altså det var ikke den blide kæreste sex ihvertfald nej det var dyrisk og som om det var sidste dag på jorden med fuld vægt på pedalen. Altså kyssene var dybe og grådige, hun gav også et fænomenalt blowjob, og jeg var skam også nede på hende og slikke hende og det var fantastisk på alle parametre. Og en ting skal siges, og det at kunne mærke en kvindes  liderlighed og nydelse er sgu noget så smukt at kan mærke og se hende vride sig i nydelse er fandme dejligt og smukt.

Som jeg altid har sagt at for de meste ender de ting man ikke har nogle forventninger til ud med at være nogle af de fedeste oplevelser, som denne bytur havde jeg ingen forventninger til og det havde mine kammerater heller ikke, og det endte med at jeg fik en smuk kvinde med hjem og endte med at blive en virkelig fed bytur med fest og farver. Bare generelt for mig er de ting man ikke har nogle forventninger til er de ting der ender med at blive en oplevelse for livet og der sker ting man ikke regner med og det er både sådan jeg havde det med den første gang jeg besøgte min allerførst gp eller med de mange byture jeg har haft efterfølgende eller med de tinder dates jeg har haft hjemme hos mig.

 

det skal også lige siges at endnu engang lugter min lejlighed af ren kærlighed, mest af alt fordi man kan lugte en blanding  sprutten på mit tøj og min perfume og hendes perfume og min stakkels seng er satme også blevet kørt igennem og der er små stæng af blod på min dyne og mit senge tøj der selvfølgelig er blevet skiftet og skal vaskes i morgen fordi hun som man nok kan sige “sat kløerne i mig”

Nu ligger jeg her og har haft tømmermænd hele dagen og føler mig som et læs lort der ikke har været i fitness og jeg sagde til mine venner at jeg skulle ihvertfald have en minimum 2 timer lang bryst træning hvilket både mine venner og hende jeg havde med hjem grinte af, men jeg er et glad og træt læs lort.

Jeg tror sgu snart jeg skal have købt en ny seng som mine venner sagde “med alle de damer du har lagt og bollede med i din seng så skal du nok snart have en”

så er spørgsmålet så jamen skal jeg så se hende igen ? Det ved jeg ikke, vi fik snakket om at vi begge to ikke er klar på at have en kæreste, og nok bare skal være bollevenner og det passer mig faktisk helt fint, for jeg skal ikke have en kæreste lige nu og det skulle hun heller ikke, og det er derfor godt at få lavet en forventningsafstemning så der ikke kommer følelser i klemme og man ved hvad man går ind til.

Redigeret af etspil5moden

Del dette indlæg


Link til indlæg
lille_peter skrev, for 58 minutter siden:

Rigtig god skrevet, du glemte bare et telefonnummer til hende :D

Tak skal du have ^_^ det tror jeg bliver svært for jeg har kun fået hendes snap :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg
lille_peter skrev, for 2 timer siden:

Hendes snap er også okay :D

Den kan du få her : tømmermænderikkefedt<3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...