Hop til indhold

Recommended Posts

Post up, - skulle efterlysningen så ikke være i shemale efterlysninger?? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Milner skrev, for 12 minutter siden:

Post up, - skulle efterlysningen så ikke være i shemale efterlysninger?? 

Annoncen er enten ændret siden i morges , eller også skulle jeg tage ned i til optikeren ... men tak for at se mere end undertegnet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Milner skrev, for 18 minutter siden:

Post up, - skulle efterlysningen så ikke være i shemale efterlysninger?? 

post op betyder efter operation, så er det vel ikke en shemale mere, det kræver vel en diller og vi må formode den er fjernet ud fra teksten.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så bør de da skrive i annoncen det er post op! Det er da en oplevelse jeg helst er foruden ....

Del dette indlæg


Link til indlæg
PeterN skrev, for 2 timer siden:

Så bør de da skrive i annoncen det er post op! Det er da en oplevelse jeg helst er foruden ....

Osse mig, - "hun" skriver det jo rent faktisk i annoncen ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
hingsten 39 skrev, for 21 timer siden:

fik du prøvet og var det godt :) ?

Nej , skrev at jeg blev forsinket i 30 min da jeg havde glemt mit Visa kort derhjemme.

Resultatet blev at jeg fik den største sviner om at jeg var useriøs ligesom alle andre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej!

Spar era pengar, jag besökte henne sist hon var här och det är ett av de sämsta besök jag gjort. Hade beställt prostatmassage då jag fått fantastisk prostatamassage av post op transpersoner tidigare. Hon sa att hon bemästrade det men det var långt ifrån en njutning. Hennes rum var för övrigt sjaskigt och ganska lortigt. Grattis @Denwod att du glömt ditt kort hemma och kan bruka pengarna någon annanstans. 

Trevlig helg! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...