Hop til indhold

Jessica vanløse/valby

Featured Replies

Skrevet

Post up, - skulle efterlysningen så ikke være i shemale efterlysninger?? 

Skrevet
  • Author
Milner skrev, for 12 minutter siden:

Annoncen er enten ændret siden i morges , eller også skulle jeg tage ned i til optikeren ... men tak for at se mere end undertegnet

Skrevet
Milner skrev, for 18 minutter siden:

post op betyder efter operation, så er det vel ikke en shemale mere, det kræver vel en diller og vi må formode den er fjernet ud fra teksten.

Skrevet

Så bør de da skrive i annoncen det er post op! Det er da en oplevelse jeg helst er foruden ....

Skrevet
PeterN skrev, for 2 timer siden:

Så bør de da skrive i annoncen det er post op! Det er da en oplevelse jeg helst er foruden ....

Osse mig, - "hun" skriver det jo rent faktisk i annoncen ;)

Skrevet
  • Author
hingsten 39 skrev, for 21 timer siden:

fik du prøvet og var det godt :) ?

Nej , skrev at jeg blev forsinket i 30 min da jeg havde glemt mit Visa kort derhjemme.

Resultatet blev at jeg fik den største sviner om at jeg var useriøs ligesom alle andre.

Skrevet

Hej!

Spar era pengar, jag besökte henne sist hon var här och det är ett av de sämsta besök jag gjort. Hade beställt prostatmassage då jag fått fantastisk prostatamassage av post op transpersoner tidigare. Hon sa att hon bemästrade det men det var långt ifrån en njutning. Hennes rum var för övrigt sjaskigt och ganska lortigt. Grattis @Denwod att du glömt ditt kort hemma och kan bruka pengarna någon annanstans. 

Trevlig helg! 

• 3 months later...
Skrevet
locosueco skrev, den 5.4.2024 at 14:30:

Spar era pengar, jag besökte henne sist hon var här och det är ett av de sämsta besök jag gjort

Det er muligt at hun ikke er så god til prostatamassage, men hun kan så meget andet godt:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.