Hop til indhold
PeterN

Ivana, ægte smuk skattebasse på en smuk påskemorgen!

Recommended Posts

Kære alle,

jeg ved det er længe siden jeg har bidraget, men Ivana synes jeg på alle måder fortjener omtale også her (der ligger vist et allerede par anmeldelser på nympho)!

https://nympho.dk/n16872/5871/my-name-is-ivana-friendly-and-beautiful-open-mind-respectful-any-your-capris-will-be-done/

Aftalen med Ivana blev truffet hurtigt og uden den store ventetid lørdag aften. Der var også orden på kommunikationen omkring priser på ekstra ydelser.

Disse priser fremgår ikke af hendes annonce, men jeg kan udvalgt nævne at superfransk koster 300 danske spir ekstra og det samme for tungekys ;-)

Jeg fumlede med at finde den rigtige lokation som er et rigtig fint postpostmoderne hotel i centrum, med hyggelige små værelser - og så kommer vi ikke lokationen

nærmere ;-)

Jeg blev hentet af en smilende Ivana ved en elevator og efter min mening ikke de store problemer med distrektion....

Og Ivana er da bare en super sød og mildt sprudlende ung pige. Hun ligner billederne fra annoncen på en prik...

Efter en hurtig tur i brusekabinen var der lagt op til ÆGTE påskehygge mmmmmmmmmmmmm

Stående ved siden af sengen blev der startede op med blide sensuelle berøringer, og fra start var hun 100 % nærværende .... De øjne, læber og det lidt

provokerende erotiske smil Ivana kan fyre, fik virkelig gang i de gryende forårsfornemmelser.... Så ja det er virkelig en ung dame der ved hvad hun foretager sig :rolleyes:

Det blev til et rigtig godt blowjob og knald ..... Og med den bagdel så er afslutning i doggy obligatorrrisk (ha ha) ihvertfald for mit vedkommende!

Brølet var uungåeligt ved udladningen af lummer-sovs mmmmmmmmmm

Efter en lang snak om alt det som ikke skal nævnes her ;-)  fik vi os lige en også meget vellykket anden runde... Og ja hun var med på den HELE vejen mmmmmmmmmm

Nå men selv de bedste tider må slutte og sådan var det også denne gang ..... Ivana smutter hjem i morgen og vil meget gerne besøge vores dejlige hovedstad igen,

så lad os håbe det er den vej vinden blæser, hvornår det end sker!

Så en time med tilkøbt superfransk og tungekys, udført med naturligt ynde .... Bestemt godkendt som en helt særlig oplevelse, jeg ikke ville være foruden ;-) 

Håber I kan bruge det derude, og at nogen måske er heldige at få møvet sig ind inden Ivana-fuglen er fløjet tilbage til de østeuropæiske himmelstrøg hvor hun holder til!

Go' påske!

KH PN ;-)

 

 

 

Redigeret af PeterN

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for anmeldelse @PeterN :) 

Jeg har også luret på Ivana, men holdt mig væk pga hendes læber i hendes video - jeg synes de ser noget kunstige ud?

Del dette indlæg


Link til indlæg

@dhnmdst Velbekomme!

Ja altså jeg tror hun gjorde mig så påskekåd, at jeg ikke helt lagde mærke til det haha ja beklager.... Men dejlige kys, og fræk på den helt naturlige måde ;-O

Del dette indlæg


Link til indlæg

hmmm det ser ud til hun stadig er her i dag! Så det er nok først i morgen hun rejser hjem .... :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...