Hop til indhold

To piger rejse i Thailand

Featured Replies

Skrevet

Jeg har med stor interesse læst nogen af indlæggene fra jer, der har rejst i Thailand med en fast GF i 1-3 uger. Da jeg ikke er typen, som kan lide at shoppe rundt, men hellere vil have netop denne oplevelse, ville det bestemt være noget for mig. Da jeg samtidigt elsker sessions med to thaipiger samtidigt har jeg overvejet det samme koncept, men med to. Det kunne eventuelt gøres således at de havde deres eget hotelværelse tæt på mit når vi rejste rundt. Er der nogen af jer, der har erfaring med dette ? 

Skrevet

Alternativt skal du rejse med én pige, men så løbende finde forskellige piger til en trekant, når I rejser rundt. Så får du en mere intim oplevelse med hende du rejser med. Jeg kan forstille mig, at der hurtigt går thai snakkeklub i den, hvis du rejser med to piger.

Du kan finde en masse erfaringer på forum.pattaya-addicts.com - derinde kalder de et længere ophold med en pige for "LLT" - long long time.

Skrevet
  • Author
plasticlove skrev, for 1 time siden:

Alternativt skal du rejse med én pige, men så løbende finde forskellige piger til en trekant, når I rejser rundt. Så får du en mere intim oplevelse med hende du rejser med. Jeg kan forstille mig, at der hurtigt går thai snakkeklub i den, hvis du rejser med to piger.

Du kan finde en masse erfaringer på forum.pattaya-addicts.com - derinde kalder de et længere ophold med en pige for "LLT" - long long time.

Tak for godt svar. Det vil jeg arbejde videre med ! Mvh Duck

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.