Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har med stor interesse læst nogen af indlæggene fra jer, der har rejst i Thailand med en fast GF i 1-3 uger. Da jeg ikke er typen, som kan lide at shoppe rundt, men hellere vil have netop denne oplevelse, ville det bestemt være noget for mig. Da jeg samtidigt elsker sessions med to thaipiger samtidigt har jeg overvejet det samme koncept, men med to. Det kunne eventuelt gøres således at de havde deres eget hotelværelse tæt på mit når vi rejste rundt. Er der nogen af jer, der har erfaring med dette ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alternativt skal du rejse med én pige, men så løbende finde forskellige piger til en trekant, når I rejser rundt. Så får du en mere intim oplevelse med hende du rejser med. Jeg kan forstille mig, at der hurtigt går thai snakkeklub i den, hvis du rejser med to piger.

Du kan finde en masse erfaringer på forum.pattaya-addicts.com - derinde kalder de et længere ophold med en pige for "LLT" - long long time.

Del dette indlæg


Link til indlæg
plasticlove skrev, for 1 time siden:

Alternativt skal du rejse med én pige, men så løbende finde forskellige piger til en trekant, når I rejser rundt. Så får du en mere intim oplevelse med hende du rejser med. Jeg kan forstille mig, at der hurtigt går thai snakkeklub i den, hvis du rejser med to piger.

Du kan finde en masse erfaringer på forum.pattaya-addicts.com - derinde kalder de et længere ophold med en pige for "LLT" - long long time.

Tak for godt svar. Det vil jeg arbejde videre med ! Mvh Duck

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...