Hop til indhold

Recommended Posts

hej ved godt dette er et mærkeligt spørgsmål, jeg er en meget overvægtig mand, som ikke er veludrustet lad os sige det såden, er der nogen der kender en kvinde som er sød og som ikke har noget imod disse ting? søger i københavns-området

Del dette indlæg


Link til indlæg
mrtn55555 skrev, for 47 minutter siden:

hej ved godt dette er et mærkeligt spørgsmål, jeg er en meget overvægtig mand, som ikke er veludrustet lad os sige det såden, er der nogen der kender en kvinde som er sød og som ikke har noget imod disse ting? søger i københavns-området

Jeg kan ikke nævne nogle specifikke kvinder, men jeg tror de fleste vil tage godt imod dig, hvis blot du er renskuret og i øvrigt er flink og rar og respektfuld. Jeg er aldrig blevet afvist pga. alder, vægt, potensproblemer og udstyr i øvrigt, men den sidste gp, jeg besøgte, lagde vægt på, at jeg, som hun sagde, var 'behageligt selskab.'

Du kan eventuelt nævne din vægt i forbindelse med booking, bare for en sikkerheds skyld. Nogle kan måske have et problem med svær overvægt.

Redigeret af henlan

Del dette indlæg


Link til indlæg
mrtn55555 skrev, 1 time siden:

hej ved godt dette er et mærkeligt spørgsmål, jeg er en meget overvægtig mand, som ikke er veludrustet lad os sige det såden, er der nogen der kender en kvinde som er sød og som ikke har noget imod disse ting? søger i københavns-området

Hej, et du blevet afvist pga din overvægt, siden du spørger ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har samme udfordring som dig (både overvægtigt og knap så stor pik) - og hvis først der er gået et par måneder siden sidste besøg, har jeg svært ved mentalt at komme igang igen. Jeg har ingen forslag til piger på Sjælland, da jeg som regel færdes i det jyske. Det jeg vil sige, er dog at det primært er i dit hoved. Når først jeg er ankommet til en pige, har jeg aldrig haft problemer. Et råd kunne være at finde en pige - måske bedst med en dansk i forhold til kommunikationen - og så skrive ærligt til hende, at du gerne vil besøge hende, men at du er en stor gut i formen og knap så meget mellem benene, og om det er et problem for hende? Når først det er sagt, er det nemmere for dig at møde op. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...