Hop til indhold
Lange

Natalie - Privat/Diskret - Bording

Recommended Posts

Jeg har haft lutter gode oplevelser hos Privat/Diskret i Bording og havde igennem et stykke tid haft rigtig meget lyst til at give Natalie et besøg. Jeg havde kun hørt godt om hende - så nu skulle det være. Fridag fra jobbet og jeg fik lavet en aftale om en times fræk sex. http://www.privat-diskret.dk/index.php/classifeds?controller=classifieds&task=detail&id=166

 

Det er altid lidt specielt, når det er den første gang med en ny pige, men jeg følte mig fint tilpas, da jeg ringede på døren. Jeg blev mødt af en smuk ung pige og vidste med det samme at det skulle blive en god oplevelse. Pengene skiftede hænder og jeg tog et hurtigt bad.

 

Natalie var iklædt sort lingeri og var lækker som man kun kunne drømme om. En dejlig slank naturlig krop og et rigtig kønt ansigt. Jeg er altid ude efter GFE sex og det fik jeg rigeligt af. Masser af våde kys og øjenkontakt - mums. :-P Natalie er utrolig sød og nem at snakke med. Det seksuelle var blidt og dejligt med masser af kys og nærvær.

 

Værelset var hyggeligt med dæmpet musik og tændte stearin lys - så alt var perfekt til en lækker intim sexoplevelse.

 

Natalie får min største anbefaling. Jeg glæder mig allerede til næste besøg. :)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

go fridag...med med lidt selvforkælelse så kan det næsten ikke blive bedre :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jo men hvad skal man sige til kollegerne, når de spørger om man har lavet noget spændende på sin fridag? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jo men hvad skal man sige til kollegerne, når de spørger om man har lavet noget spændende på sin fridag? :)

 

At man havde været i hobbyrummet for at bore en ½ times tid  :idea:

Del dette indlæg


Link til indlæg

God anmeldelse der

Har også luret på hendes billeder :P

Ja, hvis man fortæller at man har været i Bording, så er det først at folk åbner øjnene :D

Så er det nemmere hvis man har været i Aarhus, eller en anden by af en hvis størrelse.

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg

God anmeldelse der

Har også luret på hendes billeder :P

Ja, hvis man fortæller at man har været i Bording, så er det først at folk åbner øjnene :D

Så er det nemmere hvis man har været i Aarhus, eller en anden by af en hvis størrelse.

Nu er det jo sådan at en af landets største og velassorterede jagt/outdoor forretninger, som også har et vist sortiment af hårde hvidevarer ligger i Bording. En spøjs lille ting ved denne forretning er at når man får sin Dankort kvittering. så står den klart og tydeligt med klart blæk. Kvitteringen fra butikkens eget kasseapparat er en helt anden historie! Der bliver anvendt så lidt blæk at den nærmest er Ulæselig! Det kan altså være svært at kontrollere om det fulde beløb der er hævet, nu også er anvendt i butikken. Man kan jo forklare det med jysk sparsommelighed, meeeen man kunne også tænke tanken at denne lille finte var sat i værk, så butikkens kunder (hvoraf en stor del er mænd) kunne frigøre likviditet til andre former for adspredelse.....  

 

Adspredelse, som for eksempel et besøg på den Privat-Diskret beliggende "skydebane" så man lige kan kontrollere at våbnet/jernet (kært barn mange navne) nu også virker som det skal...

 

Zemi jeg håber inderligt at du aldrig slipper forbi tele-damen!!!

 

(synonymer kan være anvendt i den midterste tekst og ironi kan forekomme i den nederste linje)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er det jo sådan at en af landets største og velassorterede jagt/outdoor forretninger, som også har et vist sortiment af hårde hvidevarer ligger i Bording. En spøjs lille ting ved denne forretning er at når man får sin Dankort kvittering. så står den klart og tydeligt med klart blæk. Kvitteringen fra butikkens eget kasseapparat er en helt anden historie! Der bliver anvendt så lidt blæk at den nærmest er Ulæselig! Det kan altså være svært at kontrollere om det fulde beløb der er hævet, nu også er anvendt i butikken. Man kan jo forklare det med jysk sparsommelighed, meeeen man kunne også tænke tanken at denne lille finte var sat i værk, så butikkens kunder (hvoraf en stor del er mænd) kunne frigøre likviditet til andre former for adspredelse.....

Adspredelse, som for eksempel et besøg på den Privat-Diskret beliggende "skydebane" så man lige kan kontrollere at våbnet/jernet (kært barn mange navne) nu også virker som det skal...

Zemi jeg håber inderligt at du aldrig slipper forbi tele-damen!!!

(synonymer kan være anvendt i den midterste tekst og ironi kan forekomme i den nederste linje)

Aner intet om Bording --)

Har været i byen 1 gang, og det var for at besøge privat diskret-Bording :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er det jo sådan at en af landets største og velassorterede jagt/outdoor forretninger, som også har et vist sortiment af hårde hvidevarer ligger i Bording. En spøjs lille ting ved denne forretning er at når man får sin Dankort kvittering. så står den klart og tydeligt med klart blæk. Kvitteringen fra butikkens eget kasseapparat er en helt anden historie! Der bliver anvendt så lidt blæk at den nærmest er Ulæselig! Det kan altså være svært at kontrollere om det fulde beløb der er hævet, nu også er anvendt i butikken. Man kan jo forklare det med jysk sparsommelighed, meeeen man kunne også tænke tanken at denne lille finte var sat i værk, så butikkens kunder (hvoraf en stor del er mænd) kunne frigøre likviditet til andre former for adspredelse.....  

 

Adspredelse, som for eksempel et besøg på den Privat-Diskret beliggende "skydebane" så man lige kan kontrollere at våbnet/jernet (kært barn mange navne) nu også virker som det skal...

 

Zemi jeg håber inderligt at du aldrig slipper forbi tele-damen!!!

 

(synonymer kan være anvendt i den midterste tekst og ironi kan forekomme i den nederste linje)

Awwwww. Hvorfor nu det Prinz? :D

Nu har jeg jo allerede låst synet ind på Natalie :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for en dejlig anmeldelse & de søde ord :) . det varmer. 

du er helt klart velkommen i bording igen søde . 

Hilsen Natalie . 

Tak, Smukke. :)  Kommer snart og besøger dig igen. :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jo men hvad skal man sige til kollegerne, når de spørger om man har lavet noget spændende på sin fridag? :)

 

Tjah... Jeg siger sandheden ;-) Selv chefen ved hvad jeg render og laver....

 

God anmeldelse mester!

 

Og skønt at du har fået en god oplevelse ved dejlige Natalie! Det var da heller ikke for tidligt du fik øjnene op for hende!

 

mvh

 

Manica

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så tog dani lige tilbage med minderne , og hold da op hvor bliver jeg glad af at sidde og læse de dejlige anmeldelser af mig da jeg var hos PD som Natalie ...

 

Noget der varmer rigtig meget :) ! tak for alle de gode minder i de små rum i bording ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

har han stadig jagt forretning det er nok 25 år siden jeg var der, da lå den i en kælder

​Læs lige Prinz´s indlæg igen:

http://www.koskov.dk/Om-Kr--O--Skov.aspx

De udvidede ihvertfald med et stort nybyggeri for få år siden.

Jeg har dog ikke været der endnu, da jeg foretrækker naturlig og mere lydsvag ammunition i min kanon ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...