Hop til indhold
Nicklas 00

Vil gerne prøve femdom

Recommended Posts

Hej jeg er en 19 årig dreng som gerne vil prøve femdom 

ved ikke rigtig hvad jeg skal skrive men har gået med tanken i et stykke tid at jeg gerne ville prøve at blive domineret af en kvinde

er der nogle klubber eller noget andet man måske kan gøre for at komme ind i det miljø?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nicklas 00 skrev, for 4 minutter siden:

Hej jeg er en 19 årig dreng som gerne vil prøve femdom 

ved ikke rigtig hvad jeg skal skrive men har gået med tanken i et stykke tid at jeg gerne ville prøve at blive domineret af en kvinde

er der nogle klubber eller noget andet man måske kan gøre for at komme ind i det miljø?

Du skal søge på dominans inde på annoncelight. Spørg herefter den enkelte kvinde om hun tilbyder femdom. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nicklas 00 skrev, for 8 timer siden:

Hej jeg er en 19 årig dreng som gerne vil prøve femdom 

ved ikke rigtig hvad jeg skal skrive men har gået med tanken i et stykke tid at jeg gerne ville prøve at blive domineret af en kvinde

er der nogle klubber eller noget andet man måske kan gøre for at komme ind i det miljø?

Hej Nicklas 

Som du forklarer det, så er du ny i denne verden og ud fra egne erfaringer vil jeg helt klart anbefale dig at bruge en Dansk GP de første mange gange.

Der kan hurtigt opstå nogle forviklinger grundet eventuelle sprogbarrierer som kan ødelægge din oplevelse og give dig "ar" på sjælen. Og med hensyn til mange af de udenlandske GP'er så er det kun dine penge de er interesseret i og det giver sig som regel til udtryk i deres måde at gøre tingene på. 

Men som Uinaturen også skriver så kan bruge Annoncelight som en søge maskine hvor du bl.a. kan indtaste geografiske område, hvilket køn du søger, og til sidst et frifelt hvor du blandt andet kan skrive femdom, bondage, latex, m.fl. 

Hvis du trykker på tandhjulet på annoncelight så får du mange flere sorterings muligheder men det indsnævre også din søgning meget. 

Endvidere så vil jeg anbefale dig at kigge lidt på den enkelte GP's enten hjemmeside eller billeder på deres annoncer med hensyn til billeder det giver en meget god indikation om hvor "professionelle" de er. Hvis der bare er et billede af en seng og evt. lidt redskaber så vil jeg nok anbefale dig at kigge et andet sted hen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...