Hop til indhold
Guest Panda

3 Body Problem

Recommended Posts

Guest Panda

Superspændende og fremtidens tv-serie, eller en gang kedelig sludder for en sladder? Hvad synes I? Jeg er i hvert fald ombord når de kommer med sæson 2.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det en reference til tre-legeme-bevægelse i et tyngdefelt .. ?
Er bare nysgerrig ... 
Har ikke selv set serien, da jeg er serie-allegiker ...
Men det lyder som noget Sci-Fi .. ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Panda

Ja, det er en Sci-Fi serie fra folkene bag Game of Thrones. På Netflix. Og ... ja ... den er i hvert fald ret heftig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg følte, at det trak ud……. Jeg er helt klar med på en sæson 2. Jeg er stor fan af Liu Cixens bøger og generelt sci-fi bøger/film.

Jeg følte blot, at skaberne af serien ville det hele på én gang, og det føltes oftes som noget rod. Serien bruger elementer mellem alle tre bøger, og naturligt nok for skabe dramatik og så er der nok ikke budget til 20 episoder i en sæson… Jeg er mest ked af, at Lius fantastiske fortælling om Wang fra bogen forsvinder til fordel for Auggie i serien. Det ville svare til at fjerne Tom Hanks fra Cast Away og så vil du kun have stillbilleder af en forladt ø. 

Men dejligt med lidt adspredelse herinde. Jeg kan anbefale at læse bøgerne, som er laaangt federe end serien. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sneræven skrev, for 25 minutter siden:

Er det en reference til tre-legeme-bevægelse i et tyngdefelt .. ?
Er bare nysgerrig ...

Det er et afgørende tema. Men man kan næsten ikke sige noget uden at spoile.

Selvom den taber luft efter de første 3 afsnit kunne jeg ikke slippe den, og fik set den på 3 dage. Jeg kan et godt lide de karakterer der er bygget op og deres indbyrdes forhold. Og så er der friske ideer til sci-fi, fra en uventet kant (den er oprindelig kinesisk).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er nået til afsnit fem og den holder stadig 100%. Noget af det bedste længe fra Netflix.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg holder mig til at læse bøgerne. Efter det makværk de lavede med GoT, så har jeg ingen interesse i hvad end de laver.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...