Hop til indhold

Recommended Posts

Hej, som overskriften siger så leder jeg efter en thai klinik men en ung slang kvinde med naturlige bryster.

Jeg kender Alis hos Ankor og det er noget i den alder og “størrelse” jeg leder efter og som arbejder på en massage klinik.

Har i nogle gode forslag?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Panda skrev, for 10 minutter siden:

Jeg er ikke sikker på om billedet stemmer, men hvis det gør ... så ...

Ah - har du været forbi og hvad er det for en klinik? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Panda

Der er to steder, et ved Høje Taastrup station og et i Hedehusene. Det der fanger interessen lige nu er billederne af Nan, som ser ret fantastiske ud.

Jeg kender ikke Nan, og jeg frygter at billederne ikke stemmer, ud fra generel erfaring. Men det er jo altid spændende at satse. Altså ... at DU satser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg tror ikke at Em lægger redigerede, gamle eller falske billeder op. Hun virker reel, men selvfølgelig er hun forretningskvinde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så der er ingen der ved om der findes nogle unge slanke og med naturlige bryster som arbejder på klinik? Fair nok at Panda gætter udfra billede, men grunden til jeg spørger er fordi jeg ikke kan finde nogle. Der har været klinikker med det jeg søger med de kvinder er der bare ikke mere…

Så forslag modtages stadigvæk

Del dette indlæg


Link til indlæg
F-jernet skrev, den 31.3.2024 at 07:11:

jeg tror ikke at Em lægger redigerede, gamle eller falske billeder op. Hun virker reel, men selvfølgelig er hun forretningskvinde. 

Em´s egne billeder er i hvert fald altid ægte - jeg tror ikke hun snyder med de ansatte :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...