Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hej, som overskriften siger så leder jeg efter en thai klinik men en ung slang kvinde med naturlige bryster.

Jeg kender Alis hos Ankor og det er noget i den alder og “størrelse” jeg leder efter og som arbejder på en massage klinik.

Har i nogle gode forslag?

Skrevet
  • Author
Panda skrev, for 10 minutter siden:

Jeg er ikke sikker på om billedet stemmer, men hvis det gør ... så ...

Ah - har du været forbi og hvad er det for en klinik? 

Skrevet

Der er to steder, et ved Høje Taastrup station og et i Hedehusene. Det der fanger interessen lige nu er billederne af Nan, som ser ret fantastiske ud.

Jeg kender ikke Nan, og jeg frygter at billederne ikke stemmer, ud fra generel erfaring. Men det er jo altid spændende at satse. Altså ... at DU satser.

Skrevet

jeg tror ikke at Em lægger redigerede, gamle eller falske billeder op. Hun virker reel, men selvfølgelig er hun forretningskvinde. 

Skrevet
  • Author

Så der er ingen der ved om der findes nogle unge slanke og med naturlige bryster som arbejder på klinik? Fair nok at Panda gætter udfra billede, men grunden til jeg spørger er fordi jeg ikke kan finde nogle. Der har været klinikker med det jeg søger med de kvinder er der bare ikke mere…

Så forslag modtages stadigvæk

Skrevet
F-jernet skrev, den 31.3.2024 at 07:11:

jeg tror ikke at Em lægger redigerede, gamle eller falske billeder op. Hun virker reel, men selvfølgelig er hun forretningskvinde. 

Em´s egne billeder er i hvert fald altid ægte - jeg tror ikke hun snyder med de ansatte :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.