Steel Coffe Cup 6 Skrevet 30. Marts Synes slet ikke jeg kan skrive til hende her https://annoncelight.dk/showad/399222 Nogen som har held? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9590 Skrevet 30. Marts Altså det der tyggegummi? Det ligner en af de der annoncer hvor pigen pludselig "har problemer med sin mail" og vil lokke dig en på en fup-datingside hvor det koster penge at sende beskeder. Bare mit indtryk af så mange andre annoncer der har set sådan ud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Napoleon69 202 Skrevet 30. Marts Lauersen skrev, for 21 minutter siden: Altså det der tyggegummi? Det ligner en af de der annoncer hvor pigen pludselig "har problemer med sin mail" og vil lokke dig en på en fup-datingside hvor det koster penge at sende beskeder. Bare mit indtryk af så mange andre annoncer der har set sådan ud. Den slags har jeg prøvet, og jeg røg også i med begge ben, indtil jeg skulle fortsætte på en af de betalings-datingsider. Billedet af pigen var en overdådighed, som alle fyre ville betale 10.000 for. Men desværre var det fake. Jeg tror ikke det er tilfældet her. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg