Hop til indhold

Recommended Posts

Marcian skrev, for 7 timer siden:

Ja 

Okay, så tryk på det link jeg har indsat, så får du det serveret på et sølvfad :)

lille_peter skrev, for 7 timer siden:

Har du prøvet at bruge SØGEFUNKTIONEN ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde glæden af Mina, dog ikke hos Seduction Girls, men andet steds i landet. Hun er super smuk, slank og med en frisk attitude. Lækker krop, berøringsvenlig og nem at tale med. Klar anbefaling herfra 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt hende to gsnge, hun er asiat synes hun ligner en vietnameser.

 

Petit pige, brysterne og læberne har fået hjælp. Vil skyde hende til at være 34-35 år. Men hun er stram, det kan mærkes når man kun har 11 cm at gøre godt med. 

Første gang jeg besøgte hende var meget godt, anden gang havde hun menstruation og selvom den slags er naturligt, så kan jeg ikke opretholde en erektion, hvorfor jeg valgte at gå med uforløst sag.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Arabersgr skrev, for 38 minutter siden:

anden gang havde hun menstruation

Var du ikke oplyst om hun havde menstruation?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sacrecoeur108
Marcian skrev, den 30.3.2024 at 16:31:

Nogen der har besøgt hende og kan fortælle lidt? 

Hun er kampliderlig - hun giver sig virkelig hen. Man godt tage ordentlig fat i hende. 

 

Stram og våd - kysser også... eller det gjorde hun ihvertfald. Har besøgt ende på både cassiopeia og seductiongirls.

 

Sød fræk pige...

Del dette indlæg


Link til indlæg
lille_peter skrev, for 23 timer siden:

Var du ikke oplyst om hun havde menstruation?

Kort sagt nej, men enten havde en broder givet hende en ordentlig omgang indre blødning der gjorde at kondomet blev rødt, at jeg gjorde det eller at hun havde menstruation.

 

Det kan også være at hun selv ikke vidste at hun var begyndt at få det. Jeg sagde ikke særlig meget, prøvede at distrahere fra det og måtte til sidst fortælle hende at jeg ikke kunne mere. Sex for meget er meget intimt og efter at have haft sex med en pige, så føler jeg ikke rigtigt jeg kan tillade mig at være en røv eller kræve penge tilbage. Hun er en sød kvinde, så kan godt finde på at besøge hende igen, hvis det er.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fyrtaarnet skrev, den 31.3.2024 at 08:05:

Jeg havde glæden af Mina, dog ikke hos Seduction Girls, men andet steds i landet. Hun er super smuk, slank og med en frisk attitude. Lækker krop, berøringsvenlig og nem at tale med. Klar anbefaling herfra 

Det andet sted i landet, kan du uddybe det? :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt hende et par gange... Hun er lækker og fræk og har en flot krop.... de sidste par gange har hun dog virkede tyndere... Mødte hende første gang for en del år siden da hun var på Sugardaters, der var det mere frækt for der var hun (naturligt nok) mere liderlig end nu hvor hun har mange kunder.... 

Men god service, flot og fræk 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...