Hop til indhold
Route66

Hana - ny pige på luksusstedet i Vejle

Recommended Posts

 

Tænker det er fint Hana får sin egen tråd.
Hvem kommer først med en anmeldelse ?

Har fået oplyst hun virkelig mestrer massage - det er det jo reelt de færreste, der kan.

 

GOLF skrev (på Marisa tråd):

Ny dame på stedet,  Big boobs, Hana. Nogen der har været forbi og kan sige lidt om massage og indlevelse. 

Redigeret for 1 time siden af Golf
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når man nu tænker på hvor populær S som driver stedet var, da hun selv var aktiv, så undrer det mig at hun ikke går mere efter at skaffe nogle piger af samme type som hende selv. Synes Hana er lidt for til kraftig til min smag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan kun give dig ret. Men jeg tror det efterhånden er blevet meget svært at skaffe thai piger til Danmark, desværre. Der er meget strenge krav til bare at få turist visum.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis i kun tager det ud fra de billeder i annoncen -så lyder det som om i vil have anoreksipiger -hun er da for lækker på billederne;-) Men hvis i har været der og hun er 10-15kg. tunger end på billederne kan man jo bedre forstå...

Overvejer at tjekke hende ud ved et besøg...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 2 timer siden:

Hvis i kun tager det ud fra de billeder i annoncen -så lyder det som om i vil have anoreksipiger -hun er da for lækker på billederne;-) Men hvis i har været der og hun er 10-15kg. tunger end på billederne kan man jo bedre forstå...

Overvejer at tjekke hende ud ved et besøg...

Nej, bare slanke almindelige thaipiger med naturlige bryster som blandt andet Am, Anna, Ten(inden hun fik lavet større bryster og S som jo er nogle af dem der har været mest populære i Vejle og ingen af dem lignede vel at de havde anoreksi.

Lige nu ser der kun ud til at være Vida i byen, men hun rejser desværre på tirsdag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bommer skrev, for 26 minutter siden:

Nej, bare slanke almindelige thaipiger med naturlige bryster som blandt andet Am, Anna, Ten(inden hun fik lavet større bryster og S som jo er nogle af dem der har været mest populære i Vejle og ingen af dem lignede vel at de havde anoreksi.

Lige nu ser der kun ud til at være Vida i byen, men hun rejser desværre på tirsdag.

Altså Hana er da en helt almindelige thaipige, sådan som de er flest af;-) Men man kan jo ikke beskylde hende for at være slank...gg

Del dette indlæg


Link til indlæg

SPAR JERES PENGE

(Og ja, det er mit første indlæg - Har kigget med fra sidelinjen længe, og nu vil jeg også give mine anmeldelser, da dette besøg pissede mig lidt af, og vil undgå at andre får samme oplevelse)

 

Jeg har lige været der. Ikke noget kønt at skrive hjem om. "Big boobs", som der står passer ikke helt.

Det er 3. gang jeg er på adressen, og det er 2. gang jeg føler mig snydt.
Kun Nati var værd at besøge, også selvom der er svingende anmeldelser af hende - Så kan I høre, hvor god Hana og én af de andre har været.
Ja, jeg ved godt at kemi og udseende betyder noget - Men jeg er før blevet tilbudt ekstra gratis pga mit udseende, og at jeg behandler pigerne ordenligt, og ikke går over nogens grænser, da det skal være en god oplevelse for begge)

Nå, rimelig nem at få tid hos - Måtte dog stå udenfor i ca. 5 minutter, selvom jeg havde skrevet på sms lige inden jeg ankom (og hun svarede endda).

Ingen øjenkontakt da jeg kom ind. Hun lagde et håndklæde frem, og giv så et par minutter.

Så i gang med massagen. Ja, hun kan trykke de "rigtige" steder, men kun ryggen fik opmærksomhed i ca. 10 minutter (10 er nok højt sat), og så satte hun sig bag mig, og gav mine baller, nosser og pik massage. Det var okay, men hun tog ikke rigtigt fat, så det var lidt overflødig. 

Nu til "turn around" - Måtte ikke røre hende overhovedet, og måtte selv tørre af, og blev spurgt om jeg ville have bad, hvor hun så gik igen. Hun skulle lige sætte maden og el-kedel over...

20 minutter senere stod jeg udenfor, og fortryder mit besøg...

 

Redigeret af Philip7000

Del dette indlæg


Link til indlæg

kan kun gi philip ret, det bedste der er at sige, er at stedet er piv lækket.

igen bj eller slik

 

Redigeret af detgodeliv

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for anmeldelse Philip, så ved jeg hvor jeg ikke skal gå. Lidt trist at det ikke er en  bedre pige på det flotte sted. En af de første der arbejde der Sky hun var bare dejlig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

er i sikre på det er den rigtige pige i har besøgt? 

Jeg har haft en meget anderledes oplevelse. 

I mine øjne er det ret store bryster, sili ja men flotte og dejlig bløde, jeg fik fuld tid og var mere end tilfreds med det jeg havde bestilt. 

masser af hygge kontakt go rigtig god tid, ok massage. jeg er dog ret sikker på jeg har mødt hende før , under to andre navne priya  og arya. er der nogen som ved om det er samme pige  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...