henrik38 41 Skrevet 30. Marts, 2024 Milk i Vejle Besøgte Milk på et godt kendt sted i Vejle. Synes ofte der er OK service her og OK piger. Badeværelse m.v. kunne trænge til en gavaldig overhaling. Alt virker lidt fugtigt og klamt og man lugter noget af thaimad efter besøg. Jeg har tidligere besøgt både Milk, Jaz og Jeje på dette sted. Milk er en flot pige synes jeg. Hun er slank. Lidt løs hud på maven, men ikke noget der gør noget. Hun giver en ringe massage, så det er ikke det man skal komme efter. Hun er dog dejligt smilende og en fræk pige. Hendes BJ er ikke dybt, men hun er med på at lege lidt. Af en eller anden grund endte vi et noget messy BJ, hvor Milk ind i mellem spyttede overskydende savl ud i min hånd som jeg så fordelte i hendes ansigt. Har jeg ikke prøvet før, men hold da op hvor så hun ud til sidst. Afleverede også klatten i ansigtet på hende. Fantastisk syn hvis man er til sådan noget. Kommer gerne igen på trods af massagen er ikke eksisterende. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg