Hop til indhold

Sletning af profil?

Featured Replies

Skrevet

Hej Adm.,

Jeg bruger alt for meget tid her på kanalen - og tænker, at jeg hellere må tage en kold tyrker. Så - hvordan nedlægger jeg min profil, så den svage sjæl ikke bliver ved med at falde i?

Dbh. Borebissen

Skrevet

Hej Adm.,

Jeg bruger alt for meget tid her på kanalen - og tænker, at jeg hellere må tage en kold tyrker. Så - hvordan nedlægger jeg min profil, så den svage sjæl ikke bliver ved med at falde i?

Dbh. Borebissen

Jeg tror ikke de hjælper at slette din profil - du kan jo stadig uden profil, gå ind at kigge. Istedetfor kunne du lave regler for dig selv om, at du kun må gå ind f.eks 1 gang om dagen - og kun i en 1 time. Og så trappe ned derfra  :wink:

Redigeret af Jernsvinet

Skrevet

Havde tænkt min profil skal lide samme skæbne, hvordan gør vi admin?

Skrevet

Send en pm til Organizer, Admin eller undertegnede.

• 4 weeks later...
Skrevet

Jeg skal venligst anmode om at min profil slettes, jævnfør tidligere besked.

På forhånd tak.

Skrevet

Jeg har forsøgt at kontakte ledelsen men fik at vide ORDRET at jeg ikke ku få slettet min profil, vidst noget de har glemt at notere i deres bestemmelser......

Skrevet

Jeg har forsøgt at kontakte ledelsen men fik at vide ORDRET at jeg ikke ku få slettet min profil, vidst noget de har glemt at notere i deres bestemmelser......

Du kan ikke få slettet dine gamle indlæg, men mon ikke du kan få lukket din profil - ellers kan du jo bare selv glemme kodeordet.

Skrevet

Det er da pænt skuffende at man ikke kan få slettet sin profil, da jeg meget gerne vil det samme. Specielt når der ikke har stået noget om det i reglerne!!

Hvordan kan jeg som minimum lukke kontoen?

Skrevet

jeg vil også gerne ha slettet min profil

Skrevet

Jeg fornemmer, at der er stigende bekymring for, hvordan og hvorlænge ens digitale fingeraftryk (IP) opbevares, hvilket måske er foranlediget af den øgede opmærsomhed fra pressen. Er det muligt, at informere herom?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.