Hop til indhold
Borebissen

Sletning af profil?

Recommended Posts

Hej Adm.,

Jeg bruger alt for meget tid her på kanalen - og tænker, at jeg hellere må tage en kold tyrker. Så - hvordan nedlægger jeg min profil, så den svage sjæl ikke bliver ved med at falde i?

Dbh. Borebissen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Adm.,

Jeg bruger alt for meget tid her på kanalen - og tænker, at jeg hellere må tage en kold tyrker. Så - hvordan nedlægger jeg min profil, så den svage sjæl ikke bliver ved med at falde i?

Dbh. Borebissen

 

Jeg tror ikke de hjælper at slette din profil - du kan jo stadig uden profil, gå ind at kigge. Istedetfor kunne du lave regler for dig selv om, at du kun må gå ind f.eks 1 gang om dagen - og kun i en 1 time. Og så trappe ned derfra  :wink:

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest bdahl

Jeg skal venligst anmode om at min profil slettes, jævnfør tidligere besked.

 

På forhånd tak.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har forsøgt at kontakte ledelsen men fik at vide ORDRET at jeg ikke ku få slettet min profil, vidst noget de har glemt at notere i deres bestemmelser......

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har forsøgt at kontakte ledelsen men fik at vide ORDRET at jeg ikke ku få slettet min profil, vidst noget de har glemt at notere i deres bestemmelser......

 

Du kan ikke få slettet dine gamle indlæg, men mon ikke du kan få lukket din profil - ellers kan du jo bare selv glemme kodeordet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuspikken

Det er da pænt skuffende at man ikke kan få slettet sin profil, da jeg meget gerne vil det samme. Specielt når der ikke har stået noget om det i reglerne!!

 

Hvordan kan jeg som minimum lukke kontoen?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg fornemmer, at der er stigende bekymring for, hvordan og hvorlænge ens digitale fingeraftryk (IP) opbevares, hvilket måske er foranlediget af den øgede opmærsomhed fra pressen. Er det muligt, at informere herom?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...