Borebissen 42 Skrevet 5. Februar, 2014 Hej Adm.,Jeg bruger alt for meget tid her på kanalen - og tænker, at jeg hellere må tage en kold tyrker. Så - hvordan nedlægger jeg min profil, så den svage sjæl ikke bliver ved med at falde i?Dbh. Borebissen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 12924 Skrevet 5. Februar, 2014 (edited) Hej Adm., Jeg bruger alt for meget tid her på kanalen - og tænker, at jeg hellere må tage en kold tyrker. Så - hvordan nedlægger jeg min profil, så den svage sjæl ikke bliver ved med at falde i? Dbh. Borebissen Jeg tror ikke de hjælper at slette din profil - du kan jo stadig uden profil, gå ind at kigge. Istedetfor kunne du lave regler for dig selv om, at du kun må gå ind f.eks 1 gang om dagen - og kun i en 1 time. Og så trappe ned derfra Redigeret 5. Februar, 2014 af Jernsvinet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Perlen Skrevet 5. Februar, 2014 Havde tænkt min profil skal lide samme skæbne, hvordan gør vi admin? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 5. Februar, 2014 Send en pm til Organizer, Admin eller undertegnede. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest bdahl Skrevet 2. Marts, 2014 Jeg skal venligst anmode om at min profil slettes, jævnfør tidligere besked. På forhånd tak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
behave 80 Skrevet 2. Marts, 2014 Jeg har forsøgt at kontakte ledelsen men fik at vide ORDRET at jeg ikke ku få slettet min profil, vidst noget de har glemt at notere i deres bestemmelser...... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 12924 Skrevet 2. Marts, 2014 Jeg har forsøgt at kontakte ledelsen men fik at vide ORDRET at jeg ikke ku få slettet min profil, vidst noget de har glemt at notere i deres bestemmelser...... Du kan ikke få slettet dine gamle indlæg, men mon ikke du kan få lukket din profil - ellers kan du jo bare selv glemme kodeordet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuspikken Skrevet 3. Marts, 2014 Det er da pænt skuffende at man ikke kan få slettet sin profil, da jeg meget gerne vil det samme. Specielt når der ikke har stået noget om det i reglerne!! Hvordan kan jeg som minimum lukke kontoen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest fickenstein Skrevet 3. Marts, 2014 jeg vil også gerne ha slettet min profil 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Administrator 6269 Skrevet 4. Marts, 2014 Vi har besluttet at lave lidt om, så det nu er muligt at få slettet sin profil. Ønsker man dette kan man sende mig en PM. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Goldfinger 355 Skrevet 4. Marts, 2014 Jeg fornemmer, at der er stigende bekymring for, hvordan og hvorlænge ens digitale fingeraftryk (IP) opbevares, hvilket måske er foranlediget af den øgede opmærsomhed fra pressen. Er det muligt, at informere herom? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg