Hop til indhold
Bossen1996

Dårlig oplevelse hos “Sara/Rebecca”

Recommended Posts

Var på besøg hos Sara/Rebecca.

https://annoncelight.dk/showad/388744

Kvinden var meget uforskammet og blev ved med at kommentere på de ting jeg sagde. Var ikke selv uforskammet på nogen måde.

Hun blev også ved med at prøve at overtale mig til at købe flere ydelser, selvom jeg flere gange sagde nej og havde skrevet hvad jeg kunne tænke mig over SMS.

Så ud fra det der står i artiklen med at hun er feminin og sensuel er en værre omgang bulls#it. 

ikke pengene værd efter mig mening.

ikke samme kvinde som angivet på billederne. Men dejlige bryster havde hun.

alt i alt virkede det somom at det skulle overstås hurtigst muligt.

bliv væk.

Redigeret af Bossen1996

Del dette indlæg


Link til indlæg

Donsvej Viuf?

Det skal man holde sug fra.

Udenlandske kvinder i faldefærdige landejendomme, hvorfor tænker folk sig ikke om?

Del dette indlæg


Link til indlæg
hagbarth skrev, for 50 minutter siden:

Udenlandske kvinder i faldefærdige landejendomme, hvorfor tænker folk sig ikke om?

Tja, det kan nogle gange være svært at gennemskue hvilken annoncer der er en nitte. Man lære jo hurtigt hvilken adresser man skal holde sig fra.

 

Til TS:  @Bossen1996

Af erfaring, når annoncer f.eks har "Horsens Billund Vejle Kolding Fredericia Middelfart Haderslev" i overskriften, så er det typisk ikke pigen på billederne, og ret sikker på at det heller ikke er piger der gør det af egen fri vilje, men at det er den samme gruppe bagmænd der står bag.   God idé at holde sig fra de annoncer.

De samme annoncer ser man også når man søger i Vejle.  Typisk til deres 3 adresser i Mølholm, Staldgaardsgade og Vardevej. Grimme fyre..

 

 Men tak for advarslen :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...