Hop til indhold

Recommended Posts

Efter mange gange jeg har kigget på “ice”, så Valgte jeg endelig at tage forbi hende en sen aften, da jeg fik adressen afvide så var det med blandede følelser for de gange jeg har været på dem adresse har de altid haft travlt med at få en til at komme, så de kan smide de ud af døren, men jeg valgte alligevel at give det et skud, da jeg ikke følte hun var desperat for at jeg kom forbi, hvilket for mig indikere at hun ikke bare er en penge maskine, nå det var det lidt mindre formelle, nu til sagens kerne.

Jeg blev mødt af en lille sag, i en kimono, jeg havde egentligt valgt 45 min, men da jeg kom op og så hende lidt nærmere an, så valgt jeg at gå med 60 minutter istedet, hvilket jeg ikke har fortrudt siden, Ice indleder massagen med at smide tøjet, også starter hun nede fra og op, jo længere hun bevægede sig opad jo mere kravlede hun rundt på min ryg og brugt nogle massage teknikker jeg ikke havde været udsat for før, det skal siges at hun er rigtig dygtig til at yde massage, hun er stærkt selvom man ikke forventer det af en i hendes størrelse, inden hun ender massgen og beder mig om at vende mig rundt så får den lige en 5 min b2b massage, hvilket hun også gjorde til perfektion, det var ikke bare en eller anden kedelig gnubben rundt på ryggen, hun får lig vendt om og man møder det flottete syn, hun har den frækkeste krop og det kønneste ansigt, nok en af de flotteste thai kvinder jeg har set og har efterhånden set nogle stykker, hun får lige tørret min pik lidt af og skal til at tage den i munden, beder hende om at vende sig rundt så hun også lige kan få lidt ud af det, den er hun med på, hun har den flotteste lille fisse og røv, hun bliver slikket godt og det mærkes på hende det er noget hun kan lide, da vi skal videre til sexen, finder jeg hurtigt ud af hun godt kan lide at få den hårdt, hun starter med at ride i et stykke tid, efter fuldt af lidt missonær og doggy, det skal lige siges hun kan tage den dybt og hårdt og hun kan lide det, da tiden var brugt var jeg ikke kommet endnu, hun tilbød at ordne det med hånden, det prøvede hun i 5 minutter, men så kunne hun ikke mere, vi aftalte det måtte være en rematch en anden dag.

efter 1 time og 10 minutter var jeg ude igen, så alt i alt synes jeg helt klart at hun er et besøg værd eller flere.

 

https://annoncelight.dk/showad/399319

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun tager desværre til Københavnstrup i morgen. Men for satan da, er det kun mig der synes hun ligner en gudinde? End ikke kleopratra kan følge med her.

Jeg har tænkt mig at vente til hun kommer  retur. Det er 100%

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...