Hop til indhold
Mau

Jasmin - pt. i Herning

Recommended Posts

Efter at have gået og luret lidt på at prøve en ladyboy herhjemme (har prøvet en del i Thailand) blev jeg fristet af Jasmin - https://annoncelight.dk/showad/397557 

Da jeg kom ind og havde betalt fik jeg besked om at ligge mig på maven på sengen. Hun laver så noget som hun sikkert selv vil kalde massage. Jeg vil bare kalde det oliepjask. Der var praktisk talt ingen pirring undervejs. Endelig bliver jeg vendt om og løjerne begyndte. Det blev det så ikke meget bedre af. Jeg havde på forhånd sagt at jeg ville kneppe hende og at hun måske skulle kneppe mig og give mig hendes sperm i munden. Jeg sutter hende lidt og hun bliver ikke rigtigt stiv. Hun tager så selv over begynder at spille hendes halvslappe pik (som på intet tidspunkt bliver ret hård) mens jeg leger lidt med hendes stjerne og slikker hendes nosser. Hun afleverer så en lille bitte ladning i min mund. Derefter sutter hun kort min pik før hun fumler i skuffen efter et kondom som hun så trækker ned over min pik. Sjasker min pik og hendes røv til med glidecreme og så kan jeg ellers gå i gang. Det var lidt kedeligt og hun virkede en anelse uengageret. Da kondomet bare var trukket ned over min pik så forhuden ikke rigtigt kunne bevæge sig kneb det lidt med at få stimulans nok til at holde gejsten så det ender med et lidt ligegyldigt HJ til jeg kommer. 
Jeg synes på ingen måde hun lever op til hendes billeder. Dels så var den pik jeg blev mødt med langt fra den store stive pik man ser på hendes billeder og dels så ser hun langt mere feminin ud på billederne end i virkeligheden. Jeg synes egentlig at betegnelsen ladyboy er misvisende. Jeg vil nok nærmere beskrive hendes som femboy. 
Jeg måtte slippe 1.500,- for en time. Det synes jeg ikke det var værd. 
Jeg tænker ikke umiddelbart jeg kommer til at besøge hende igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...