Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Så er Nabi tilbage i Herlev og jeg havde en dejlig tur med hende igår. Fræk som altid og klar på lidt sjov efter hendes ferie. Hendes EG annonce er ikke oppe endnu men kommer nok en af dagene.

Skrevet
Blue man skrev, for 1 time siden:

Hvordan fik du så kontakt til hende ?

Da han var kunde før kunne det være han har skrevet til hende hvis han gemte nummer;)

Skrevet
  • Author
Blue man skrev, for 13 timer siden:

Hvordan fik du så kontakt til hende ?

Vi er i løbende kontakt :)

Skrevet
  • Author
newbee skrev, for 7 timer siden:

jeg gætter på at de har byttet Line ID ;)

Det er sku et godt bud :D

Skrevet

Skulle det være en anmeldelse?..."Nabi er tilbage og jeg fik en fræk tur i går"...

Skrevet
  • Author
doublefun skrev, for 3 minutter siden:

Skulle det være en anmeldelse?..."Nabi er tilbage og jeg fik en fræk tur i går"...

Vel lidt både og…men tænker du har andet at lave end at oprette en ny profil for så at kommentere dette kl 10.40 eller måske alligevel ikke 

Skrevet
MadAboutThai skrev, for 11 minutter siden:

Vel lidt både og…men tænker du har andet at lave end at oprette en ny profil for så at kommentere dette kl 10.40 eller måske alligevel ikke 

Det er vel ligemeget om det er en ny profil eller ej. Tænker bare, at der ikke er meget anmeldelse over det, men hvis du synes det, er det nok godt nok...og du har vel andet at lave end at svare på en ny profil kl. 10.30..:)

Skrevet
doublefun skrev, for 23 timer siden:

MadAboutThai skrev, for 23 timer siden:

doublefun skrev, for 23 timer siden:

Det er vel ligemeget om det er en ny profil eller ej. Tænker bare, at der ikke er meget anmeldelse over det, men hvis du synes det, er det nok godt nok...og du har vel andet at lave end at svare på en ny profil kl. 10.30..:)

Er der ikke en voksen tilstede??<_<

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.