Hop til indhold

Recommended Posts

Så er Nabi tilbage i Herlev og jeg havde en dejlig tur med hende igår. Fræk som altid og klar på lidt sjov efter hendes ferie. Hendes EG annonce er ikke oppe endnu men kommer nok en af dagene.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Blue man skrev, for 1 time siden:

Hvordan fik du så kontakt til hende ?

Da han var kunde før kunne det være han har skrevet til hende hvis han gemte nummer;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
doublefun skrev, for 3 minutter siden:

Skulle det være en anmeldelse?..."Nabi er tilbage og jeg fik en fræk tur i går"...

Vel lidt både og…men tænker du har andet at lave end at oprette en ny profil for så at kommentere dette kl 10.40 eller måske alligevel ikke 

Del dette indlæg

Link til indlæg
MadAboutThai skrev, for 11 minutter siden:

Vel lidt både og…men tænker du har andet at lave end at oprette en ny profil for så at kommentere dette kl 10.40 eller måske alligevel ikke 

Det er vel ligemeget om det er en ny profil eller ej. Tænker bare, at der ikke er meget anmeldelse over det, men hvis du synes det, er det nok godt nok...og du har vel andet at lave end at svare på en ny profil kl. 10.30..:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
doublefun skrev, for 23 timer siden:

Skulle det være en anmeldelse?..."Nabi er tilbage og jeg fik en fræk tur i går"...

MadAboutThai skrev, for 23 timer siden:

doublefun skrev, for 23 timer siden:

Det er vel ligemeget om det er en ny profil eller ej. Tænker bare, at der ikke er meget anmeldelse over det, men hvis du synes det, er det nok godt nok...og du har vel andet at lave end at svare på en ny profil kl. 10.30..:)

Er der ikke en voksen tilstede??<_<

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...