Hop til indhold

Tiny student in Aarhus

Featured Replies

Skrevet

Jeg oprettede profil på kik og forsøgte forgæves at komme i kontakt med hende. Ved sku ikke om hun er for real. Det skulle ikke undre mig om man skal betale forud for det gb arrangement.

Skrevet
Zar skrev, for 10 timer siden:

Hvad er en Mega konto. Har tidl skrevet med hende på KiK. Men tror ikke hun bruger den mere.

Trol skrev, for 58 minutter siden:

Jeg oprettede profil på kik og forsøgte forgæves at komme i kontakt med hende. Ved sku ikke om hun er for real. Det skulle ikke undre mig om man skal betale forud for det gb arrangement.

Hvis i læser hendes annonce nederst, har hun vedlagt et link til hendes Mega konto profil. Har ikke selv haft kontakt til hende, men formoder at hun ikke længere bruger kik.

Skrevet
Trol skrev, 1 time siden:

Uanset hvem pigen er eller tilbyder, skal man aldrig forudbetale og specielt nu -når det er så svært at få et svar af hende.

• 3 weeks later...
Skrevet
cupid skrev, den 12.7.2024 at 18:14:

Hun er på ferie, men svarer ret hurtigt på Mega. Det virkede også lidt suspekt på mig til at starte med, men hun virker helt reel og har et perfekt engelsk. Læg mærke til, at hun planlægger GB med en veninde den 3.august. Det vil jeg virkelig gerne med til, men er bortrejst 

/Cupid

er der nogen som ved om det gangbang fandt sted?

Skrevet
Phil skrev, for 7 timer siden:

er der nogen som ved om det gangbang fandt sted?

Tror det ikke. Hun virker fake !

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.