Hop til indhold
Jernsvinet

Alder i profil

Recommended Posts

Jeg troede egentlig, jeg havde angivet min alder i min profil - mener jeg havde gjort det på den gamle EG. Ville så angive mit fødselsår, men det kan man ikke, uden også at angive en præcis fødselsdato. Ok, jeg kunne så angive en falsk fødselsdato og/eller skyde årstallet lidt, men jeg ville jo egentlig hellere at man bare kunne plotte sig ind på et aldersinterval, som f.eks: u. 20, 20 - 25, 25 - 30 osv. 

 

Eller at man kunne skrive: u. 20, primo 20, medio 20, ultimo 20, primo 30 osv., som enkelte glædepiger også bruger, så de er fri for at opdatere deres alder hvert år  :wink:

 

Men hvis nu man lavede et fødselsårsinterval, som f.eks 1920 - 24, 1925 - 29, 1930 - 34 osv. kunne programmet bag EG, jo selv opdatere alderen  :idea:

 

Men det var måske noget I kunne overveje, for at få flere til at skrive lidt mere på deres profiler - ja, mange angiver ikke engang køn eller i hvilken landsdel de bor.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er vel ikke bare lige sådan at rette i et program, eller ?

Hvis det skal være / gøres gratis.

Jeg havde min alder stående, men en dag så jeg at jeg i tidernes morgen havde skrevet min fødselsdato, og så slettede jeg min alder igen.

Jeg blev paranoid og tænkte... Hvis skidtet bliver hacket, så har de den info om mig :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg troede egentlig, jeg havde angivet min alder i min profil - mener jeg havde gjort det på den gamle EG. Ville så angive mit fødselsår, men det kan man ikke, uden også at angive en præcis fødselsdato. Ok, jeg kunne så angive en falsk fødselsdato og/eller skyde årstallet lidt, men jeg ville jo egentlig hellere at man bare kunne plotte sig ind på et aldersinterval, som f.eks: u. 20, 20 - 25, 25 - 30 osv. 

 

Eller at man kunne skrive: u. 20, primo 20, medio 20, ultimo 20, primo 30 osv., som enkelte glædepiger også bruger, så de er fri for at opdatere deres alder hvert år  :wink:

 

Men hvis nu man lavede et fødselsårsinterval, som f.eks 1920 - 24, 1925 - 29, 1930 - 34 osv. kunne programmet bag EG, jo selv opdatere alderen  :idea:

 

Men det var måske noget I kunne overveje, for at få flere til at skrive lidt mere på deres profiler - ja, mange angiver ikke engang køn eller i hvilken landsdel de bor.

Kan du ikke bare skrive hvad du har lyst til, om dig selv i en opdatering?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan du ikke bare skrive hvad du har lyst til, om dig selv i en opdatering?

 

 

Havde jeg netop gjort:

 

Om mig

Født mellem 1955 og 59

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor mange kigger så inde i folks profiler ?

Altså efter status opdateringer, personlig info m.m. ?

Er det besværet værd at skrive noget om sig selv derinde...

Alder, hvad man kan lide indenfor den sexuelle verden osv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor mange kigger så inde i folks profiler ?

Altså efter status opdateringer, personlig info m.m. ?

Er det besværet værd at skrive noget om sig selv derinde...

Alder, hvad man kan lide indenfor den sexuelle verden osv.

 

Det er nogen gange, hvis folk bringer en efterlysning, uden at konkretisere den eller fortælle noget om sig selv, at jeg kigger lidt der - men det er som regel ikke til megen hjælp, når folk f.eks ikke engang oplyser deres køn, nogenlunde alder eller landsdel  :evil:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er nogen gange, hvis folk bringer en efterlysning, uden at konkretisere den eller fortælle noget om sig selv, at jeg kigger lidt der - men det er som regel ikke til megen hjælp, når folk f.eks ikke engang oplyser deres køn, nogenlunde alder eller landsdel :evil:

Det er også yderst sjældent at jeg kigger.... Og skulle det ske, så er det oftest en lyserød :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alder og alder. Er det ikke underordnet i de fleste tilfælde.

Hvad med hudfarve - højde - vægt - hårlængde - skostørrelse - undertøjsnummer  -  password til NemId osv.

Jeg mener selv, jeg er den jeg er. Er det nødvendig så kommer jeg da med relevante data.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...