Hop til indhold
etspil5moden

Dating tips til mænd

Recommended Posts

Jeg har ligesom dronningen valgt at abdicere fra mit job og da jeg sagde op sagde jeg til min chef “jeg siger sgu op din nar, jeg skal ud og tjene penge” og jeg har netop nu valgt at blive dating coach. Jeg har set på Instagram at det er der pisse mange penge i så jeg laver nogle online dating kurser og en dating skole man skal betale for.

Nå men nu til dating tips number one der helt sikkert vil give dig svar på om  din udkårne  er vild med dig eller ej.

Forstil jer i sidder hjemme ved dig du har tændt op i stearin lysene rødvinen er købt og drukket og der er amoriner i luften.

når i nu sidder der og hygge nygger så er det til tid til at finde ud af om damen nu også er interesseret.

og her kommer det Ultimative dating tip.

det du blot skal sige er “vis mig dine patter !” I Aller bedste Robert Dølhus stil.

og i dette scenarie  kan der ske to 2 ting og de 2 ting er følgende 

1: hun synes bare du er mega lækker og charmerende og synes daten er gået fremragende  og vil sige “ej ja selvfølgelig skat” og viser dig sine bryster og her kan man sige hun er mega interesseret !!!! 
 

2: når du har givet udtryk for at du gerne vil se hendes bryster så kan der også ske det at hun stikker dig en stor og syngende lussing og går sin vej og så er hun ikke interesseret i dig og så kan du sidde der og nyde din rødvin selv eller se Netflix med en stor rød markering af en hånd på din højre kind.

Jeg har faktisk afprøvet min teori i praksis, og jeg prøvede den af på min eks da hun havde slået op med mig og kom hjem til mig for at hente sin ekstra nøgle. Jeg ville her se om det nu var helt slut eller om der stadig var en lille bitte gnist og da hun havde fået sin nøgle råbte jeg “vis mig dine patter !” Og jeg kan fortælle så meget at jeg fik en kæmpe lussing og hun gik sin vej og hun blokerede mig over alt.

 

Redigeret af etspil5moden

Del dette indlæg


Link til indlæg

I samme moment KAN man jo også liii afklare, hvorvidt hun vil "krattes lidt på indersiden" - EL :ph34r: Tips&Tricks Legenden ham selv  :D:lol::P

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
etspil5moden skrev, for 6 timer siden:

 

og her kommer det Ultimative dating tip.

 

 

Du får virkelig for lidt fisse :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
John41 skrev, for 9 minutter siden:

Du får virkelig for lidt fisse :(

Næææh det er sgu slet ikke tilfældet, fik da i tirsdags og igen på lørdag ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
DSK24 skrev, for 19 minutter siden:

I samme moment KAN man jo også liii afklare, hvorvidt hun vil "krattes lidt på indersiden" - EL :ph34r: Tips&Tricks Legenden ham selv  :D:lol::P

 

 

Fjeder forklarer er klasse :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
etspil5moden skrev, for 4 minutter siden:

Fjeder forklarer er klasse :lol:

Verdensklasse :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
etspil5moden skrev, for 4 minutter siden:

Han kommer med nogle guldkorn :lol:

Nogle = MANGE :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...