Hop til indhold

Netmail. dk

Featured Replies

Skrevet

Kan se at Sol.dk har overtaget Netmail. dk og bliver nu til en betalings mail :(

Da den snart udløber, vil jeg høre om der er nogen herinde der har et forslag til en anden gratis mail domæne 

Pft og God Påske :)

Skrevet

Hej

Der findes jo masser  f.eks :

hotmail, outlook.dk , outlook.com og så videre.

Der er også yahoo.com , men vær opmærksom på at de er banned i nogle lande, blandt andet Kina ;-)

Generelt vil jeg anbefale dig at vælge en af de store. Undgå de "gamle" som f.eks godmail.dk. Deres driftsstabilitet er rystende lav og deres brugergrænseflade er mærkelig efter min mening.

Skrevet

Synes jeg tit har problemer med at logge på min Outlook med .dk via nettet.  Ellers kan jeg anbefale gmail.com, det fungerer ganske fortræffeligt.:)

Redigeret af Snadremanden

Skrevet

Gmail og Outlook er gode. 

Den bedste løsning er dog helt klart at købe et domæne og så få tilknyttet det på ens Gmail, Outlook eller hvad man nu bruger. 

Så er det ikke et problem i fremtiden, hvis emailudbyderen falder i kvalitet eller lukker. Så peger man bare domænet over til den nye emailudbyder man vil bruge. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.