Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/368725

Jeg fik her sidst på dagen en aftale med Mona, som jeg sidste år besøgte et par gange i Tommerup. Nu er hun på 123 på Fåborgvej.

Jeg blev mødt af en storsmilende Mona og genkendelsens glæde var mærkbar.

Af med kludene begge to.

Jeg op på briksen og Mona observerede tilstanden af lillemanden, og gav ham straks en dejlig massage.

Mona spurgte om jeg ville have massage på ryggen. Jada og en god gang erotisk og b2b. Og det kan nok være at Mona masserede. Det var virkelig skønt.

Efterhånden gik det over i b2b - og whau. Det er længe siden at jeg har fået så skøn en b2b. Hun var rundt på hele bagsiden af kroppen og det var skønt at mærke hendes bryster og dusk over det hele.

Så var det tid til en vending, og hun fortsatte med sin b2b på fronten med lidt pussyslide. Det er hun også god til.

Så spurgte hun om jeg var klar til en gang sex! Og ja! Så på med regnfrakken og hun op og ride en skøn tur ud i landskabet i alle gangarter. Og hun er dejligt stram.

Jeg havde tidligere spurgt til muligheden for at slikke hende. Og ja det var tid til en 69'er. Virkelig dejligt! 

Så var jeg tændt på at tage hende hvor jeg tog hende stående, med hende på ryggen på briksen, som har den helt rette højde.

Skønt at mærke hendes skød om min pik og se den arbejde i hende. Og det var gensidig nydelse.

Alt i alt en rigtig god og dejlig oplevelse.

Det meget snart gentages.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eje skrev, for 2 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/368725

Jeg fik her sidst på dagen en aftale med Mona, som jeg sidste år besøgte et par gange i Tommerup. Nu er hun på 123 på Fåborgvej.

Jeg blev mødt af en storsmilende Mona og genkendelsens glæde var mærkbar.

Af med kludene begge to.

Jeg op på briksen og Mona observerede tilstanden af lillemanden, og gav ham straks en dejlig massage.

Mona spurgte om jeg ville have massage på ryggen. Jada og en god gang erotisk og b2b. Og det kan nok være at Mona masserede. Det var virkelig skønt.

Efterhånden gik det over i b2b - og whau. Det er længe siden at jeg har fået så skøn en b2b. Hun var rundt på hele bagsiden af kroppen og det var skønt at mærke hendes bryster og dusk over det hele.

Så var det tid til en vending, og hun fortsatte med sin b2b på fronten med lidt pussyslide. Det er hun også god til.

Så spurgte hun om jeg var klar til en gang sex! Og ja! Så på med regnfrakken og hun op og ride en skøn tur ud i landskabet i alle gangarter. Og hun er dejligt stram.

Jeg havde tidligere spurgt til muligheden for at slikke hende. Og ja det var tid til en 69'er. Virkelig dejligt! 

Så var jeg tændt på at tage hende hvor jeg tog hende stående, med hende på ryggen på briksen, som har den helt rette højde.

Skønt at mærke hendes skød om min pik og se den arbejde i hende. Og det var gensidig nydelse.

Alt i alt en rigtig god og dejlig oplevelse.

Det meget snart gentages.

Ved du om hun vender tilbage til Tommerup?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det sagde hun ikke noget om, men hun fortalte at grunden til at hun er flyttet, manglende varmt vand, og stedet er lukket af samme grund.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var på besøg hos Mona igen i går, og hun er ikke opsat på at vende tilbage til Tommerup.

Da vi skulle i gang med massagen, og hun fik fat om min pik, syntes hun at den rejsning var synd at gå til spilde og spurgte om vi skulle tage en tur med sex i stedet. Den var jeg helt med på. Så hun red en skøn tur på den. Og når jeg senere stod op og gav hende alt hvad jeg formåede, var hun helt væk.

Jeg fik hende op i en facesit og hun tog godt imod min tunge og faktisk brugte hun hele mit ansigt og det resulterede i flere sitrende pauser når hun kom.

Lidt massage blev det også til. Specielt hendes fantastiske b2b. Skønt at mærke hendes skød og dejlige faste bryster rundt på hele kroppen.

Vi enedes om at jeg kommer på besøg snart igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eje skrev, den 19.4.2024 at 15:50:

Jeg var på besøg hos Mona igen i går, og hun er ikke opsat på at vende tilbage til Tommerup.

Da vi skulle i gang med massagen, og hun fik fat om min pik, syntes hun at den rejsning var synd at gå til spilde og spurgte om vi skulle tage en tur med sex i stedet. Den var jeg helt med på. Så hun red en skøn tur på den. Og når jeg senere stod op og gav hende alt hvad jeg formåede, var hun helt væk.

Jeg fik hende op i en facesit og hun tog godt imod min tunge og faktisk brugte hun hele mit ansigt og det resulterede i flere sitrende pauser når hun kom.

Lidt massage blev det også til. Specielt hendes fantastiske b2b. Skønt at mærke hendes skød og dejlige faste bryster rundt på hele kroppen.

Vi enedes om at jeg kommer på besøg snart igen.

Hvad måtte du give for sådan en omgang?

Kan man komme diskret til og fra 123?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pachamama skrev, 1 time siden:

Hvad måtte du give for sådan en omgang?

Kan man komme diskret til og fra 123?

Prisen står på hendes profil. Det er fp.

Jeg synes det er er rimeligt diskret. Der er fin parkering i gården bag klinikken. Man skal bare passe på cyklisterne når man skal ind og ud derfra.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...