Hop til indhold
Servciesboy

I køle boksen

Recommended Posts

Hej med jer

Nu har i mig tilbage- jeg har lige været en måned i køleboksen, det var Keeper der mente jeg skulle ære væk fra jer i en hel måned.

 

Jeg har været med her på EG i over 10 år, har skrevet meget , og lavet flere anmeldelser, svaret på efterlysninger m.m. Jeg har gennem tiden fået en løftet pegefinger af bl.a Stabilizar vores gamle admin- jeg har fået en tråd låst, der var den om dyresex - mens det var lovligt, EG var helt oppe og køre, men en spændende debat, havde det været i dag, med de nye admi, var jeg nok røget ud for ever.

 

Som person er jeg lidt ” omvendt” da min datter gik i gymnasium fik hun kun 02 eller var det 04 i Matematik, til forældresamtaler sparkede jeg døren ind og sagde til hendes matematik lærer med ordrerne: Hvad er der galt med dig siden, du ikke kan lære min datter regning??, den unge lærer blev lidt forskrækket, men svarede fint for sig.

 

Når jeg skal med mine børnebørn i Zoo, så hedder det ikke: Nu skal i op og se aberne”, - Næ det hedder nu skal vi i Zoo, så aberne kan se jer # sådan bruger jeg sproget sådan lidt omvendt.

Så helt i den ånd, sad jeg en aften her, og skrev en anmeldelse eller var det en kommentar om en pige, der ikke gav superfransk, og skrev: Gad vide om hun fejler noget i munden som kan smitte os kunder, siden hun vil bruge kondom til et blowjob” Det blev straks af Admin udlagt som om jeg antyder, hun har en sygdom- hvilket jeg bestemt ikke mente, men det blev til en måneds fravær- jeg fik også et par for et stykke tid siden, fordi jeg kom til og afspore en tråd.

Jeg har som nævnt skrevet meget gennem tiden, og selvfølgeligt sker der fejl- dem der intet laver laver ingen fejl, så jeg tror jeg i fremtiden gør som hundredevis , måske tusindvis af brugerne her på EG , - bare side og lure på, hvad andre skriver,- sorry, men jeg duer ikke til, at være underlagt strikse regler

Kan i hygge jer og tak for mange gode oplevelser

Knus og pas på jer selv og hinanden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Servciesboy skrev, for 12 timer siden:

Hej med jer

Nu har i mig tilbage- jeg har lige været en måned i køleboksen, det var Keeper der mente jeg skulle ære væk fra jer i en hel måned.

 

Jeg har været med her på EG i over 10 år, har skrevet meget , og lavet flere anmeldelser, svaret på efterlysninger m.m. Jeg har gennem tiden fået en løftet pegefinger af bl.a Stabilizar vores gamle admin- jeg har fået en tråd låst, der var den om dyresex - mens det var lovligt, EG var helt oppe og køre, men en spændende debat, havde det været i dag, med de nye admi, var jeg nok røget ud for ever.

 

Som person er jeg lidt ” omvendt” da min datter gik i gymnasium fik hun kun 02 eller var det 04 i Matematik, til forældresamtaler sparkede jeg døren ind og sagde til hendes matematik lærer med ordrerne: Hvad er der galt med dig siden, du ikke kan lære min datter regning??, den unge lærer blev lidt forskrækket, men svarede fint for sig.

 

Når jeg skal med mine børnebørn i Zoo, så hedder det ikke: Nu skal i op og se aberne”, - Næ det hedder nu skal vi i Zoo, så aberne kan se jer # sådan bruger jeg sproget sådan lidt omvendt.

Så helt i den ånd, sad jeg en aften her, og skrev en anmeldelse eller var det en kommentar om en pige, der ikke gav superfransk, og skrev: Gad vide om hun fejler noget i munden som kan smitte os kunder, siden hun vil bruge kondom til et blowjob” Det blev straks af Admin udlagt som om jeg antyder, hun har en sygdom- hvilket jeg bestemt ikke mente, men det blev til en måneds fravær- jeg fik også et par for et stykke tid siden, fordi jeg kom til og afspore en tråd.

Jeg har som nævnt skrevet meget gennem tiden, og selvfølgeligt sker der fejl- dem der intet laver laver ingen fejl, så jeg tror jeg i fremtiden gør som hundredevis , måske tusindvis af brugerne her på EG , - bare side og lure på, hvad andre skriver,- sorry, men jeg duer ikke til, at være underlagt strikse regler

Kan i hygge jer og tak for mange gode oplevelser

Knus og pas på jer selv og hinanden

Jeg er helt enige, jeg har også fået nogle advarsler - jeg har i en vending kaldt en glædespige hysterisk - jeg mente ikke hun var skør i låget - men hun var hysterisk med hendes udtalelser her på eg - og nogle i samme boldgade - jeg kan også finde på at vende ordstillingen - med når admin ikke forstår disse vendinger - er der kontant behandling, fra deres side -  jeg har selv været her i flere år - og byder altid ind i den gode ånd, har da også lavet fodfejl, og afsporet en træd - i min iver for at byde ind.

jeg har som du også valgt at være laaaangt mere passiv ved tasterne - og læser og griner bare - hygger mig over de få seriøse der stadigvæk for advarsler.

og de hysteriske gp. Der overtager stemningen har på eg - nogle glemmer hvad eg skulle bruges til - anmelde gp og skrive gode/dårlige oplevelser

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogle gange virker det som om enkelte adminer er hysteriske meget omhyggelige. Jeg fik en advarsel for at skrive at en pik så syg ud - der var, i et opslag for et GB, postet et billede af en pik der havde meget tydelige vorter og småsår på glans.

Og sådan er der så meget. Det ender med at EG ikke har nogle brugere tilbage, fordi alle er i køleboksen eller smidt ud. Så lever vi nok også med det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, det kan være farligt det med formuleringen.. Jeg har fået en advarsel for at kalde en tyk GP for "tyk".. Skulle jo selvfølgelig have brugt ordet "erotisk buttet" :lol: Men sådan går det når man er for hurtig på tasterne.  Vi må bare op på hesten igen.:biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tag nu bare at tal pænt og ordentlig, med respekt for andre mennesker.

Vi bliver ikke færre på forum fordi admin sikrer god tone. Tværtimod, så bliver der plads til os alle.

Det handler ikke om at kalde en skovl for en skovl eller en spade for en spade. Det handler om at vi alle er mennesker med følelser og der er simpelthen ingen grund til at støde nogen og da slet ikke gøre nogen kede af det. Det er jo bare HELT UNØDVENDIGT.

Redigeret af Slowman

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slowman skrev, for 1 time siden:

Tag nu bare at tal pænt og ordentlig, med respekt for andre mennesker.

Vi bliver ikke færre på forum fordi admin sikrer god tone. Tværtimod, så bliver der plads til os alle.

Det handler ikke om at kalde en skovl for en skovl eller en spade for en spade. Det handler om at vi alle er mennesker med følelser og der er simpelthen ingen grund til at støde nogen og da slet ikke gøre nogen kede af det. Det er jo bare HELT UNØDVENDIGT.

Endelig en voksen. Godt skrevet Slowman! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...