Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Billeder er ok en erotisk buttet dame på ca 50 år. Generelt med på lidt af hvert. 

Skrevet

Der er billede af en yngre model også, eller??

Skrevet
  • Author
Pancake skrev, for 5 timer siden:

Billeder er ok en erotisk buttet dame på ca 50 år. Generelt med på lidt af hvert. 

Så det er altså hende på billederne man møder ? 
Jeg har skrevet lidt med hende og hun virker ikke rigtigt til at have nogen grænser 

Skrevet

Hvis det er Noi du har skrevet med er hun i høj grad med på lidt af hvert,Med en lille bitte indsats squirter hun,sutter og sluger,tager den gerne -meget gerne- i røven også. Jeg er aldrig gået skuffet derfra, Men spørg specifikt efter hende. Hun plejer at tage hjem til Tyskland ca hver 2.weekend.

Redigeret af Altid uden

Skrevet
dengamlejyde skrev, for 28 minutter siden:

Er det noi der er på de fleste billeder

Ja.På alle pånær eet;såvidt jeg kan se.

Skrevet

Er det ikke hende der kaldte sig Nina på et tidspunkt. Synes det ligner hende jeg besøgte et par gange under det navn. Hvis det er hende kan jeg bekræfte altid uden at hun er til det meste.

Skrevet
dengamlejyde skrev, for 31 minutter siden:

Er det ikke hende der kaldte sig Nina på et tidspunkt. Synes det ligner hende jeg besøgte et par gange under det navn. Hvis det er hende kan jeg bekræfte altid uden at hun er til det meste.

Det er det. Noi er hendes rigtige navn som hun af een eller anden grund er begyndt at bruge.

Skrevet
  • Author
Altid uden skrev, den 29.3.2024 at 07:00:

Hvis det er Noi du har skrevet med er hun i høj grad med på lidt af hvert,Med en lille bitte indsats squirter hun,sutter og sluger,tager den gerne -meget gerne- i røven også. Jeg er aldrig gået skuffet derfra, Men spørg specifikt efter hende. Hun plejer at tage hjem til Tyskland ca hver 2.weekend.

Det var Noi jeg skrev med og hun lyder som du også skriver til at være med på alt hvad man kunne ønske sig.

Ser hun ud som på billederne i virkeligheden ?

Skrevet

Billede 15, er det en yngre?

Hun ser yngre og mindre buttet ud

Skrevet
Brian50 skrev, for 10 timer siden:

Det var Noi jeg skrev med og hun lyder som du også skriver til at være med på alt hvad man kunne ønske sig.

Ser hun ud som på billederne i virkeligheden ?

Ja,det er nye/aktuelle billeder.

Skrevet

Noi er piv fræk..... kunne være frækt hvis vi var 2 modne til hende.... ved ikke om hun vil.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.