Hop til indhold

Recommended Posts

Billeder er ok en erotisk buttet dame på ca 50 år. Generelt med på lidt af hvert. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Frankies

Der er billede af en yngre model også, eller??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pancake skrev, for 5 timer siden:

Billeder er ok en erotisk buttet dame på ca 50 år. Generelt med på lidt af hvert. 

Så det er altså hende på billederne man møder ? 
Jeg har skrevet lidt med hende og hun virker ikke rigtigt til at have nogen grænser 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis det er Noi du har skrevet med er hun i høj grad med på lidt af hvert,Med en lille bitte indsats squirter hun,sutter og sluger,tager den gerne -meget gerne- i røven også. Jeg er aldrig gået skuffet derfra, Men spørg specifikt efter hende. Hun plejer at tage hjem til Tyskland ca hver 2.weekend.

Redigeret af Altid uden

Del dette indlæg


Link til indlæg
dengamlejyde skrev, for 28 minutter siden:

Er det noi der er på de fleste billeder

Ja.På alle pånær eet;såvidt jeg kan se.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det ikke hende der kaldte sig Nina på et tidspunkt. Synes det ligner hende jeg besøgte et par gange under det navn. Hvis det er hende kan jeg bekræfte altid uden at hun er til det meste.

Del dette indlæg


Link til indlæg
dengamlejyde skrev, for 31 minutter siden:

Er det ikke hende der kaldte sig Nina på et tidspunkt. Synes det ligner hende jeg besøgte et par gange under det navn. Hvis det er hende kan jeg bekræfte altid uden at hun er til det meste.

  Det er det. Noi er hendes rigtige navn som hun af een eller anden grund er begyndt at bruge.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Altid uden skrev, den 29.3.2024 at 07:00:

Hvis det er Noi du har skrevet med er hun i høj grad med på lidt af hvert,Med en lille bitte indsats squirter hun,sutter og sluger,tager den gerne -meget gerne- i røven også. Jeg er aldrig gået skuffet derfra, Men spørg specifikt efter hende. Hun plejer at tage hjem til Tyskland ca hver 2.weekend.

Det var Noi jeg skrev med og hun lyder som du også skriver til at være med på alt hvad man kunne ønske sig.

Ser hun ud som på billederne i virkeligheden ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vekseleren

Billede 15, er det en yngre?

Hun ser yngre og mindre buttet ud

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brian50 skrev, for 10 timer siden:

Det var Noi jeg skrev med og hun lyder som du også skriver til at være med på alt hvad man kunne ønske sig.

Ser hun ud som på billederne i virkeligheden ?

Ja,det er nye/aktuelle billeder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Noi er piv fræk..... kunne være frækt hvis vi var 2 modne til hende.... ved ikke om hun vil.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...