Hop til indhold

Recommended Posts

Link: https://annoncelight.dk/showad/382628

Lige fra aftalen på SMS til mødet med Mina, kan ikke andet end beskrives som skuffende. Men. Mina gjorde dog alt hvad hun kunne for en god oplevelse og der var også gevinst, til sidst. Hop til "Akten" hvis man ikke vil følge optakten og den drøje del. Men valgte at tage det med her da det er et voksende problem, synes jeg.

Når man gør sig umagen i at være specifik, med ønsket om lingam samt slutning i megafransk og hører ekstra igen om det er så rent faktisk er med i den foreslået fuldpakke der blev givet. Så synes jeg ikke der bør være nogen misforståelser. Men ak..

På stedet spurgte jeg måske ikke helt ned i detaljerne da jeg blot fik hentydet groft til det aftale på SMS'en og det var da heller ikke noget et problem med "aftalte/SMS" og fik derfor også afregnet.
Da Mina ville i gang, kunne jeg se der blev stillet frem til Thai/Oil message på sengen, så hørte lige igen hvilket program hun ville køre så jeg var helt med og lige der - kunne jeg høre det var alm. fp med den store klassiske olie smøring til kadaveret der var på programmet. Det var ikke helt der jeg var. Det tog sin tid med den store oversættelse fra Thai til Engelsk/Dansk fra at komme fra at forstå hvad ren faktisk var sket og det viste sig, det ikke er Mina eller pigerne man skriver med, men mutter/boss i følge Mina. Mina kendte ikke til lingam, ej heller megafransk og i det hele taget intet til det aftalte og trode det bare alm. fp. Hvad pokker tænkte jeg (dog inden i, kan man nu være helt sikker det er sandt, i så fald er det bare super ringe af mutter), men det må være den der underlige "ja hat" de kører med og netop det, synes jeg bare de skulle tage og stoppe med, det kan kun give færre kunder med tiden. Jeg har nu prøvet det et par gange og er vildt træt af det bait and switch på services, bare for at få kunden ind. Går det virkeligt så skidt for dem? I så fald få så rettet op på dette til en start, så vi kan komme igen. Tak!

Heldigvis får vi blødt lidt op begge to og vi finder hinanden igen med smil på læben, kunne mærke der skulle gives et forsøg mere, også fra min side om at finde en oplevelse dog uden det indhold jeg helt håbede på.

Akten

Mina er en flot kvinde, lyse brun, petit, naturlige bryster samt god fasthed på resten af kroppen. Altså mere end tilstrækkeligt køn til mig. Synes billederne passer bortset fra lidt smooth filter der er sat på.

Jeg dappede lige en hurtig vasketur, er dog ny vasket fra morgen af, men kan liden respekten i at man er helt i top når vi skal hygge. Vi får tøjet af og jeg får Mina ned at ligge hos mig så vi rigtig kan hilse, finde hinanden samt ikke mindst for at udforske. Der er ro på og musikken kører i de sædvanlige eksotiske bløde ting tang lyde. Jo, hygge er lagt og opvarmning af os begge er godt i gang. Med tiden er vi ved at være klar begge to og frakken kommer på, Mina rider der ud af og jeg følger trop, Mina skal lige puste lidt og så kører vi igen, jeg synes jeg er klar den sidste slutspurt, så op på benende og Mina ned i knæ, hun gør virkeligt et godt job, dog med hånden om så hun ikke kommer helt ned og kun spidsen, æv, om det er det eller jeg bare havde brug for det tungere skyts ved jeg ikke, der skulle bare mere til. Men vi kommer og ride igen i de forskellige stillinger hvor der gives mere gas men han er bare ikke klar endnu, Mina synes nu jeg lang og jeg får os lagt ned helt sammen så der lidt længere op. Men så tager fanden ved og der er 112% effektivitet, Mina sveder og jeg sveder, lige der, kommer den som kaldet. Det var rigtig godt. Som i rigtig, godt. Mina er helt våd af sved og skal lige ud en tur, siger hun. Jeg kommer ud lidt efter og får vasket mig.
Jeg er skuffet men alligevel også glad og helt tilfreds, det endte godt. Men ved bare det ikke er hver gang man er heldig og slet ikke med det bait and switch pis, det kan bare hurtig ødelægge ens stemning.
Mina bliver takket af og jeg er afsted igen.

 

Redigeret af menor79

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...