dfreak 192 Skrevet 27. Marts, 2024 Det er hende på billederne, Hun er fucking lækker og utrolig sød, fik 30 min med skønheden og jeg kommer igen. https://annoncelight.dk/showad/396614 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sejer 339 Skrevet 27. Marts, 2024 Ja. Jeg nøjedes med at hilse på Hana efter jeg havde kneppet Yusa. Hana er klart et emne for et besøg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dfreak 192 Skrevet 27. Marts, 2024 Hvis yrsa var hende der sad i sofaen da jeg gik, så trak du nitten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mrsofus69 70 Skrevet 27. Marts, 2024 Du skriver hjøllund, pige skrive viborg...........? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Goldbæk 110 Skrevet 27. Marts, 2024 Et kvalificeret bud, kunne være Viborg Hovedvej, nær Hjøllund Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
udinaturen 830 Skrevet 27. Marts, 2024 dfreak skrev, for 7 timer siden: Det er hende på billederne, Hun er fucking lækker og utrolig sød, fik 30 min med skønheden og jeg kommer igen. https://annoncelight.dk/showad/396614 Kan du uddybe lidt? Overvejer at besøge hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brian50 46 Skrevet 27. Marts, 2024 Er hun god nok til blow og anal ? Hun ser mega lækker ud så hende kunne man da godt få lyst til Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Flotfyr4 30 Skrevet 28. Marts, 2024 Der de til flere udløsninger i tiden? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dfreak 192 Skrevet 28. Marts, 2024 Blow uden var glimrende, anal prøvede jeg ikke, og det blev kun til en runde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ims 213 Skrevet 10. Juli, 2024 Nogle som har besøgt hana/Lena på det sidste og kan sige om servicen stadig er god ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klittoman 4 Skrevet 20. Juli, 2024 Har besøgt Lena i går . Hun er sød og smuk . Giver en rigtig god massage og det efterfølgende er også super godt .. kommer igen : JA Har ikke flere kommentarer til dette besøg . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dr. Duck 260 Skrevet 22. Juli, 2024 Lige som et par af de tidligere bidragsydere vil jeg også varmt anbefale Hana/Lena som jeg har besøgt en del gange. Jeg kan supplere med lidt ekstra oplysninger: Kontakten Det er hende selv, som du skriver med. Hun har efterhånden været i DK en del tid - og hendes engelsk er nu bedre - men det er stadigvæk ret sparsomt, især det skrevne. Forvent kortfattede svar, som ikke skal forstås uvenligt, og næppe en god ide at skrive lange romaner om dine fantasier m.v. Stedet Er den bløde mellemvare. Har bestemt oplevet noget der var meget bedre, men også meget værre. Badeværelse er acceptabelt - uden at være prangende - og der er plads til shower together. Selve huset med de to arbejdsværelser er også mellemvare. Pigerne pynter selv op med friske blomster fra haven og der er pænt rent. Der er to piger på stedet, den anden går p.t. under navnet Sandy. Hun er en del yngre end Hana/Lena, har store bryster, og virker ret sød, men jeg har ikke prøvet hende endnu. Parkering Der er to pladser, en rigtig indkørsel og en, der går parallelt med hovedvejen. Anbefaling: når du ankommer, så sørg for, at der ikke er nogen lige bag dig og bak ind. Ellers skal du bakke ud med dårlige oversigtsforhold lige før en rundkørsel. Pigen 35-40 år. Smuk og velproportioneret, lidt sparsomt engelsk, utrolig sød, villig og forstående. Lytter og efterkommer dine rimelige ønsker. Fornemmer lidt pres fra mamasan omkring overholdelse af aftalt tid, hun kan godt virke lidt stresset de sidste 5 minutter. Efter min mening noget der stammer fra at tilbyde meget korte sessions (15 minutter), hvilket i min verden er en uvane. Selv bestiller jeg altid en time så der er rigtig god tid til at nyde både massage og det erotiske. God fornøjelse. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stifmeister 86 Skrevet 26. Juli, 2024 Holder hun pause eller smuttet? Jeg syntes ikke at link virker. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ims 213 Skrevet 27. Juli, 2024 stifmeister skrev, for 22 timer siden: Holder hun pause eller smuttet? Jeg syntes ikke at link virker. Det er hende her hun har skiftet navn siden hun startede https://annoncelight.dk/showad/407136 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg