Hop til indhold
Mr Black

Kender i det ?

Recommended Posts

Når påskeferien lige er skudt i gang og man sidder og drikker morgenkaffe og ryger en pind og studser over en af de der små halv anonyme annoncer hvor man skal maile eller snappe for at få kontakt..de har altid draget mig og jeg måtte bare prøve den her, tilsyneladende en ung kvinde der gerne ville stå klar lige inden for hendes entredør splitter nøgen og med bind for øjnene og man skulle så bare gå ind og smide klunset, kneppe hende hårdt og ligepå, lægge pengene og gå igen..jeg skrev og hun svarede sgu tilbage og sendte billeder og jeg var skeptisk, lød for godt til at være sandt det var ikke engang dyrt, men fanme det stemte 100% og hun var præcis lige så dansk og ung og lækker som man kunne håbe på, shit et syn, så kan jeg vinge den af også :o:biggrin: og nu er annoncen væk, og derfor vil jeg heller ikke gå yderligere i detaljer om hende men lækker er hun sgu og håber på at få chancen igen lige pludselig…God Påske derude <3

Redigeret af Mr Black

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Luna_xo

Lyder som en rigtig nice oplevelse :wub:Hvis jeg gad at betale for det, kunne jeg have fundet på det samme ^_^

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gæk gæk gæk, hvem skal ha’ no’et pik! God påske til dig også.

Din oplevelse minder mig om noget jeg selv oplevede for nogle år tilbage. Jeg så en annonce, og skulle skrive via snap. Det gjorde jeg. Det var seriøst, og jeg fik en adresse til et sommerhus. Da jeg trådte ind sad hun helt nøgen på knæ og onanerede. Jeg skulle smide 1000kr., og måtte herefter kneppe og komme i hendes mund. Hun slugte det hele! Det var pisse frækt. 

Brunette milf med store silekonekasser og frækt smil. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og hun var mere optaget af selve konceptet end pengene, måske er der virkelig nogen piger der gør det fordi de har lyst til det selv om det her var lidt ekstremt, eller i hvert fald nyt for mig men sådan ville hun ha’ det, eller den om man vil :D

Redigeret af Mr Black

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr Black skrev, for 13 timer siden:

og nu er annoncen væk, og derfor vil jeg heller ikke gå yderligere i detaljer om hende men lækker er hun sgu og håber på at få chancen igen lige pludselig…

Du må bare skrive til hende og bede hende sende dig en besked om hvornår hun er klar igen ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey du!! Tak for anmeldelsen :rolleyes: 

Du har helt ret, det er virkeligt frækt for mig at blive "brugt" på den måde :P Jeg tror det hedder "reverse gloryhole" i udlandet, men det koncept har jeg altid været enormt draget af / synes var frækt. Det er dog lidt svært at få lavet sådan et selv, så min entre er hvad det endte med -_- (Skriv lige hvis du har sådan en stående i din kælder i Odense??? B)

Tak for besøget! Jeg er lidt mellem kønnene, men har intet imod at blive omtalt som pige eller kvinde. I mit daglige liv ser alle mig som en fyr - så jeg er lidt det ene, lidt det andet. Men en god og klar fisse, det har jeg :P

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)
ardilardi skrev, den 1.4.2024 at 17:19:

Hey du!! Tak for anmeldelsen :rolleyes: 

Du har helt ret, det er virkeligt frækt for mig at blive "brugt" på den måde :P Jeg tror det hedder "reverse gloryhole" i udlandet, men det koncept har jeg altid været enormt draget af / synes var frækt. Det er dog lidt svært at få lavet sådan et selv, så min entre er hvad det endte med -_- (Skriv lige hvis du har sådan en stående i din kælder i Odense??? B)

Tak for besøget! Jeg er lidt mellem kønnene, men har intet imod at blive omtalt som pige eller kvinde. I mit daglige liv ser alle mig som en fyr - så jeg er lidt det ene, lidt det andet. Men en god og klar fisse, det har jeg :P

 

Hejsa og selv tak, det var en fræk oplevelse  :wub:

og jo da, jeg kan sagtens fremstille en plade med et hul i hvis du har plads et sted ?…men personligt ville jeg savne synet af din krop i mens må jeg sige, det der med pikken igennem et hul i en væg er ikke lige mig :D

Redigeret af Mr Black

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...