Hop til indhold
Mikejj

Søger GP i Aarhus C

Recommended Posts

Mikejj skrev, for 8 timer siden:

Tak hun ser godt ud. Er hun dyr og er hun tilhørende i Aarhus C?

Ja, hun ser endnu bedre ud i virkeligheden. Hendes priser er standard, og sidst jeg besøgte hende, var hun i Aarhus C og det var tilbage i december. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
udinaturen skrev, for 5 timer siden:

Ja, hun ser endnu bedre ud i virkeligheden. Hendes priser er standard, og sidst jeg besøgte hende, var hun i Aarhus C og det var tilbage i december. 

Hun lyder fantastik, er der andre i Aarhus du kan anbefale?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mikejj skrev, den 27.3.2024 at 19:54:

Hun lyder fantastik, er der andre i Aarhus du kan anbefale?

Alessia på Nørreport hører til den 1/3 del af de piger, der leverer varen og man kan tale normalt engelsk med hende. Hun er veluddannet, veltrænet og alt er som det skal være. Kroppen i særdeleshed. Eneste minus fra min side er, at hun tager ekstra penge for at kysse. Og det burde denundenlynemig være inkluderet i en ordentlig GFE oplevelse. Jeg mener for så vidt heller ikke det burde koste ekstra at tage en skyller sammen. Hun kan jo bare trække tiden fra. Men sådan er det nu engang med Alessia. 

Kita på Viborgvej er et andet godt alternativ, der fortjener at blive nævnt. https://annoncelight.dk/showad/352068

 

Redigeret af Napoleon69
Glemte link

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...