Hop til indhold

Recommended Posts

Lige en lille anmeldelse af Lisa i Struer

Jeg har besøgt hende for en 2 uger siden da hun lige var kommet til DK (og kortvarigt startede op i Vejle under andet navn)

Lisa er således ganske ny i DK og efter hendes eget udsagn er hun her for allerførste gang. Alligevel modtog hun mig som en ret rutineret pige - men samtidig på en meget sød måde. 

Af en thai er hun ret høj, mindst de 165cm hun angiver og så har hun en meget lys hud.  Hun er nok ca 35 år med en slank og velformet krop  - måske lige en anelse på maven. Brysterne er store og fristende - godt hjulpne og måske lidt til den hårde side.

Ret sødt ansigt og god udstråling. Tattoos kan nemt tælles - jeg så blot en enkelt på overarmen, buddistisk symbol. Rigtig fint for mig, dem tænder jeg ikke på.

Jeg havde bestilt massage (+ hj).  Det mestrede hun rigtig fint. Kan godt li det ret hårdt og vi lavede aftalen at jeg så bare skulle sige fra. Men hun ramte det lige nøjagtigt som jeg ønsker det. God massage fra top til tå (eller omvendt) og også med et par frække berøringer/dask til lillemanden undervejs - jo så bliver man lidt opstemt og min størrelse overraskede hende og gjorde øjensynlig også noget ved hende den første dag i DK. Hun ville bare noget mere end det vi havde aftalt så jeg fik lov til at slikke hende intens samt få en god omgang. Det virkede som om hun virkelig havde det godt med det og kom - ellers er hun verdensmester i at fake. Afslutning med HJ som aftalt.

(hun burde have været betalt bedre, men i mangel af flere kontanter tænkte jeg, at det må jeg ordne næste gang - men nu er hun så flyttet nordpå)

Lisa’s engelsk er lidt mangelfuldt men vi klarede os fint igennem. 

Jeg synes hun er en rigtig sød og sympatisk pige/dame der kun vil os det bedste. Så derfor tænker jeg hun burde kunne få en god tid her i DK med at servicere os mænd.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...