Hop til indhold

Recommended Posts

Hey gutter. Jeg har hørt rygte fra en pålidelig kilde at det er muligt at få et hj fra et sted i Silkeborg? Og det er ikke Vicky nede i gården i midtbyen. 

Jeg er klar over det er sensitivt info så derfor er en pb ganske fin, hvid det skal holdes lidt under radaren.  Nogen med erfaringer?

Del dette indlæg


Link til indlæg
stifmeister skrev, for 1 minut siden:

Ved at der på et tidspunkt var mulighed på stedet i den gade som er et spytkast fra Midt Jyllands avis.

Nede ved papirfabrikken? Der ligger da ingen thai massagesteder der? Ellers skriv PB.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mastager skrev, for 2 timer siden:

Nede ved papirfabrikken? Der ligger da ingen thai massagesteder der? Ellers skriv PB.

Der hvor midtjylland avis lå i gl dage. For enden af Strøget. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm, for nogle år siden var der en thai i Bios gård i privat lejlighed hvor der var mulighed for HJ, men hun er rejst.

Og så har der været en på Arendalsvej, men synes ikke jeg har set hendes annonce for nyligt. Kan desværre ikke huske hvad hun hedder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
stifmeister skrev, for 8 timer siden:

Der hvor midtjylland avis lå i gl dage. For enden af Strøget. 

 

IkkeSÅdum skrev, for 4 timer siden:

Hmm, for nogle år siden var der en thai i Bios gård i privat lejlighed hvor der var mulighed for HJ, men hun er rejst.

Og så har der været en på Arendalsvej, men synes ikke jeg har set hendes annonce for nyligt. Kan desværre ikke huske hvad hun hedder.

Hende der var på Arendalsvej havde tidligere den massageforretning der lå lige rundt om hjørnet fra gågaden/torvet overfor den gamle avisbygning. Det er hende der holder til i Sorring nu - Sabai Massage hedder stedet.  I skrivende stund har hun ingen aktiv annonce. Jeg skal ikke lige kunne sige hvornår hun sidst har haft en da jeg ikke har kigget efter hende. I min optik er hun ikke interessant da servicen er for lav og prisen for høj.
Der var vist også kortvarigt en der holdte til i en lejlighed på modsatte side af Hostrupsgade som også tilbød HJ. Jeg så hendes annonce på Annoncelight men nåede aldrig at besøge hende. 

 

Mastager skrev, for 11 timer siden:

Hey gutter. Jeg har hørt rygte fra en pålidelig kilde at det er muligt at få et hj fra et sted i Silkeborg? Og det er ikke Vicky nede i gården i midtbyen. 

Jeg er klar over det er sensitivt info så derfor er en pb ganske fin, hvid det skal holdes lidt under radaren.  Nogen med erfaringer?

Jeg har ikke hørt ryge om noget udover Vicky i nyere tid, men nu er jeg da også nysgerrig ... Du kan ikke få oplysningen fra din pålidelige kilde? Jeg vil da også gerne høre hvis det er tilfældet. Hvem/hvor, priser og er der evt. mere at hente end et HJ? (Modtager også gerne pb hvis det skal holdes under radaren.)
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Da jeg var på Arendalsvej, var det en ung og sprød kvinde. Men kan selvfølgelig godt ha været hende Sabai der havde lejligheden. 

I dag er hun i Sorring, men det er ringe service. Skiltet er ofte ude, så tænker hun har åben. Men jeg kommer der ikke mere. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
stifmeister skrev, for 4 timer siden:

Da jeg var på Arendalsvej, var det en ung og sprød kvinde. Men kan selvfølgelig godt ha været hende Sabai der havde lejligheden. 

I dag er hun i Sorring, men det er ringe service. Skiltet er ofte ude, så tænker hun har åben. Men jeg kommer der ikke mere. 

Okay. Jeg ved hun havde en der hjalp i butikken på Hostrupsgade. Hun var efter min mening ret sprød .. Jeg ved ikke om det kan have været hende? Det er hende der er hos Teangkham i Aarhus nu - Teangkham Thaimassage - Annoncelight

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det jeg søger, er en af de lidt mere etablerede klinikker efter nogle besøg måske kunne lokkes. Ligesom jeg f.eks har gjort det med en klinik i Herning, som udad til kun er massage, men efter 3 besøg kunne overtales til ekstra. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mastager skrev, for 12 timer siden:

Det jeg søger, er en af de lidt mere etablerede klinikker efter nogle besøg måske kunne lokkes. Ligesom jeg f.eks har gjort det med en klinik i Herning, som udad til kun er massage, men efter 3 besøg kunne overtales til ekstra. 

Det er også dem jeg finder mest spændende. Vil du dele hvilken klinik der er tale om i Herning, og evt. hvilken massør hvis der er flere i klinikken? Gerne i pb, hvis det skal gå under radaren ... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...