Hop til indhold
monkeyjuice

Århus bedste blowjob

Recommended Posts

Hejsa. 

Jeg søger nummeret på hende der annoncerede i ekstrabladet for noget tid siden, med byens bedste blowjob i Århus. Jeg tror hun kaldte sig Lonnie, når man ringede til hende. Det var altid i et solcenter oppe omkring harald jensens plads. Er der nogen der selv har prøvet hende, eller måske havde hendes nummer?

På forhånd tak :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg prøvede at søge på Gimel. Dette dukkede op - måske det er hende du søger. Fra november 2013

ÅRHUS BYENS BEDSTE

blowjob. Idag 09.00 - 15.00. Nyt telefonnummer:

Tlf. 2212 8940

(Østjylland)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg prøvede at søge på Gimel. Dette dukkede op - måske det er hende du søger. Fra november 2013

ÅRHUS BYENS BEDSTE

blowjob. Idag 09.00 - 15.00. Nyt telefonnummer:

Tlf. 2212 8940

(Østjylland)

Ja, det er desværre det gamle nummer :-(. Det er nemlig hende. Havde hendes nye nummer på en telefon som desværre blev stjålet. Hun annoncerer ikke mere, men hun er stadig i gang. Ellers tak Riesen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej, jeg besøgte hende engang

 

der var det ikke århus bedst blow, der var reklamen noget andet, ...

hun nu meget venlige, lidt slidt i ansigt blonding med mørke rødder....

 

så ikke århus bedst blow, almenlige og ind og ud af munden, hun virker ikke til at gide det, men det skulle være overstået....

 

prøvemanden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg lytter lige med her... Jeg har nemlig også overvejet hende - men da hun lukkede for dagen omkring kl 15.30 i sin tid, var det svært at få passet ind i programmet. Håber der er nogen der kan tippe om hendes nummer:)!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...