Hop til indhold

Jane Tantra

Featured Replies

Skrevet

Nej, det gør hun ikke 

Skrevet
  • Author
Tbf skrev, for 1 minut siden:

Nej, det gør hun ikke 

Tak for svar!

Skrevet

Er der nogen der vil afsløre lidt detaljer om hvad der er tilladt hos hende? Må man slikke hende?

Skrevet

Hun kører den helt “Straight”. Du må ikke slikke. Men hun er stadig min foretrukne til tantra igennem flere år.

Skrevet
Singelguy skrev, for 1 time siden:

Hun kører den helt “Straight”. Du må ikke slikke. Men hun er stadig min foretrukne til tantra igennem flere år.

Ja jeg bakker hun er efter.min mening den bedste..

Men ikke noget slikke 

Skrevet

Er  hun i Fredericia permanent? Synes ikke hendes annonce er på ret ofte, men som jeg har forstået det, bor hun i DK.

Skrevet

Hun er for det meste i DK og kun i Fredericia. Hun tager kun et par stykker de dage hun er på. Jeg har endnu aldrig oplevet en dårlig dag med hende. Tænker det er fordi hun passer på med ikke at presse den. Hun har en del faste kunder. Så når annoncen er op. Så slå til hurtigt.

• 11 months later...
Skrevet
Singelguy skrev, den 29.3.2024 at 18:33:

Hun er for det meste i DK og kun i Fredericia. Hun tager kun et par stykker de dage hun er på. Jeg har endnu aldrig oplevet en dårlig dag med hende. Tænker det er fordi hun passer på med ikke at presse den. Hun har en del faste kunder. Så når annoncen er op. Så slå til hurtigt.

det er godt nok længe siden jeg har set hendes annonce, er hun stoppet tror i?

Skrevet

Så tjekker du ikke ofte.

Den har været på 2 gange i ca. 8 dage af gangen indenfor de sidste 6-7 uger... :)

/ Western

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.