Hop til indhold

Recommended Posts

thai fucker skrev, den 26.3.2024 at 10:39:

Er der nogen som kan anbefale en ung pige gerne en Østjylland 

Tja, nu ved jeg ikke hvor ung du vil have hende, men Østergårdsvej 282 i Solbjerg, det er vist ikke længe siden hun blev konfirmeret.

Og så er der jo også Nan Thai massage i Grenaa, spørg efter Vinnie (men forlang ikke for meget i massage-delen, tror hun er under oplæring). Hun er 23, men ligner en på 18.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Napoleon69 skrev, for 17 timer siden:

Tja, nu ved jeg ikke hvor ung du vil have hende, men Østergårdsvej 282 i Solbjerg, det er vist ikke længe siden hun blev konfirmeret.

Og så er der jo også Nan Thai massage i Grenaa, spørg efter Vinnie (men forlang ikke for meget i massage-delen, tror hun er under oplæring). Hun er 23, men ligner en på 18.

Interessant. Kender du til nogle annoncer eller kontaktinfo på disse steder?

dbh

red: skal lige siges jeg ser det med konfirmeret som at Napoleon har forsøgt sig med humor.

Redigeret af FirstloveMalai
specifisering

Del dette indlæg


Link til indlæg
FirstloveMalai skrev, for 11 minutter siden:

Interessant. Kender du til nogle annoncer eller kontaktinfo på disse steder?

dbh

red: skal lige siges jeg ser det med konfirmeret som at Napoleon har forsøgt sig med humor.

Grenaa har ingen billeder oppe. De er ikke så moderne. Og så husk, at hvis du skal tisse, så skal over på den anden side af gården...:-) Det giver lige den ekstra spænding man har brug for, inden man skal ind og duske en thai pige...:biggrin:

 

https://annoncelight.dk/showad/306024

Del dette indlæg


Link til indlæg
Napoleon69 skrev, for 18 timer siden:

Tja, nu ved jeg ikke hvor ung du vil have hende, men Østergårdsvej 282 i Solbjerg, det er vist ikke længe siden hun blev konfirmeret.

Og så er der jo også Nan Thai massage i Grenaa, spørg efter Vinnie (men forlang ikke for meget i massage-delen, tror hun er under oplæring). Hun er 23, men ligner en på 18.

Spørger man om en bestemt massør er i butikken hos Nan i Grenå, så vil svaret altid være ja uanset hvem du spørger om. Når du så møder op, er det ofte en anden som er der.
Jeg har både prøvet at spørge efter Nan selv, men selvom det bekræftes at det er hende som er der i dag, kan det sagtens være en anden du møder.  Om vendt har jeg også spurgt efter  pigen man ser på billedet i annoncen , hun er let at kende på tatoveringen. Jeg fik at vide hun var der, men blev modtaget af Nan selv, som påbegyndte massagen, hvorefter jeg så skulle ind til den efterspurgte pige...... hun viste sig så at være en anden, som ikke var halvt så god som hende jeg gik efter.
Det sidste er nok et år siden nu, jeg har ikke været der siden, og kommer nok heller ikke igen.

Jeg går for øvrigt ikke længere til Thai massage, da jeg har fået lidt for meget kendskab til nogle triste skæbner i miljøet (omtalt i et andet indlæg jeg har skrevet  andet steds) Dette dækker over meget dårlig behandling af pigerne i branchen, og hvordan de kan være bundet til den af "hjælpere"
Jeg vil ikke risikere at støtte den form for slaveri, og det kommer vi meget let til, uanset hvor flinke vi gerne vil være.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Napoleon69 skrev, den 28.3.2024 at 00:00:

Tja, nu ved jeg ikke hvor ung du vil have hende, men Østergårdsvej 282 i Solbjerg, det er vist ikke længe siden hun blev konfirmeret.

Og så er der jo også Nan Thai massage i Grenaa, spørg efter Vinnie (men forlang ikke for meget i massage-delen, tror hun er under oplæring). Hun er 23, men ligner en på 18.

Er der nogen der har prøvet denne unge pige i Solbjerg?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trol skrev, for 2 timer siden:

Er der nogen der har prøvet denne unge pige i Solbjerg?

solbjerg plejer at være nogle halv gamle travheste som synger på sidste vers lige inden de skal på Daka ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trol skrev, for 20 timer siden:

Er der nogen der har prøvet denne unge pige i Solbjerg?

Jeg forsøgte efter Napoleons anvisninger at få kontakt i sidste måned. Der fik at jeg at vide at der pt var lukket men måske i næste måned. De har ikke haft annoncer oppe længe.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...