Hop til indhold
Larsl

London - gang bang i Guilt Free Girls Club

Recommended Posts

Så fik jeg checket lidt ud i London. Som swinger havde jeg lyst til at afprøve, hvad englænderne kan tilbyde og om de er mere frigjorte end deres umiddelbare stiff upperlip antyder. Om den engelske høflighed trænger helt ind, så de også siger “please” sammen med “fuck me!”.

Det var dog ikke helt nemt, at finde frem til glæderne. Under min research fandt jeg frem til, at englænderne er lidt mere tilbageholdende, og det mere er i nordengland, swingerne trives, mens London er mere tilbageholdende. Det var ihvertfald svært at finde en klub eller event. Der var en sexklub som Phoenix, der tidligere er blevet anmeldt her. Det var med i overvejelserne, men jeg fandt frem til en klub, der skriver, det er swingerklub. De havde torsdag et arrangement kaldet Guilt Free Girls Club, og som markedsføres som et gangbang event i en swingerklub. Jeg fik tilmeldt mig. Lidt mere omstændig øvelse med full-size billede og personlige oplysninger, der skal matche med pasoplysninger, der vises i døren, når man ankommer. Man skal være tilmeldt for at komme ind og en billet koster ca £100, hvilket er ca900kr. Så lidt dyr entre til en swingerklub sammenlignet med danske priser.

Torsdag aften oprandt og jeg ankom tidligt til den flotte gamle bygning på Leman Street i City of London, hvor eventet foregår. Det var programsat fra 18:30~22:30. Spændt på om der kom nogen og særligt om der kom nogle frække par eller piger - guilt free girls, der var klar til sjov. Efter check af pas samt grundig gennemgang af reglerne samt aflevering af overtøj og mobil, blev jeg lukket ind af vagten og fik en hurtig instruktion til lokationen: stueetage er der bar og loungerum, i kælderen toilet og lockers mod betaling (samt en dungeon, som dog er lukket under gangbang), på 1. salen er aktivitetsrum, hvor det primært er det store aktivitetsrum, det foregår i. 
 

Jeg startede i baren. Der var to andre fyre og en enkelt kvinde, som var single. Muligvis - men ikke noget jeg kan bekræfte - er hun og en anden kvinde der kom lidt senere - nogle, der er ansat til at underholde. De havde ingen forbehold og sagde ja til alle der antastede dem i løbet af aftenen. Men de var godt tændte og med til at skabe en god lummer stemning. Efter et par GT’ere (der er fuld bar i klubben, hvor man betaler) gik jeg ovenpå, hvor kvinden var gået op med en fyr. De var i gang på en af madrasserne, hvor hun lå på alle fire og slikkede ham. Jeg kom af tøjet. I England har man pænt tøj på i swingerklubben og tager det kun af, når man skal i aktion. Der er knager på væggen til at hænge sit tøj på. Af med tøjet og efter et nik fra hende (vagten som nu stod i rummet er meget obs på, at der er tilsagn fra parret/kvinden før man blander sig)  kunne jeg blande mig. Stilte mig bag hende og masserede hendes baller, kælede for hendes fisse, som hun gav adgang til ved ar skubbe g-strengen til side. Hun kaldte mig hen på siden så hun kunne slikke mig, og da jeg var godt hård, var det om at finde et kondom, så jeg kunne tage hende bagfra. Efter lidt tid testede jeg om hun mon ikke var til lidt anale glæde ved at fugte tommeltotten og circle den rundt om stjernen. Hun responderede meget positivt, og jeg fortsatte videre ind. Hun var meget positiv og roterede numsen villigt mens hun suttede ham. Efter lidt tid, hvor jeg kneppede hende vaginalt med en tommel i hendes røv, ville jeg prøve at tage hende analt. Glidecreme på pikken, og jeg forsøgte med hendes velvilje dog uden at kunne trænge ind. Hun bad om lidt mere opvarming, så vi fortsatte lidt alm knep inden jeg takkede for legen.

En ny pige var kommet ind i rummet. Høj ung blondine. Alene. Hun smed kjolen og lagde sig på en anden madras. Straks var to fyre over hende og brugte mund og fisse det bedste de havde lært. Jeg gik over til dem. Fik et nik fra pigen om at jeg kunne blande mig. Hun lå på ryggen og blev kneppet af en fyr mens hun slikkede mig og en anden fyr, der var på hver sin side af hendes hoved. Fyren der kneppede hende blev færdig og jeg lagde mig tilrette på ryggen. Hun kravlede op og satte sig på mig mens hun sagde “I want to be double fucked!” Den anden fyr om bagved hende og snart var vi godt i gang med en sandwich hun til fulde nød. Undervejs kom en mørk fyr og stilte sig foran hende, så hun kunne hans pænt store og stive pik. Hvilket syn og oplevelse. Pigen var fantastisk. Store faste bryster, jeg krammede, pikken i hendes fisse, en anden fyr i analen og en stor pik i munden. Der var pludselig en del tilskuere til dette show og det var også godt. Pigen var super fræk og nød at jeg talte dirty til hende eller jeg med hånden pressede den store pik helt ned i halsen på hende. Og det kunne hun sagtens håndtere. Fantastisk pige!

Efter den tur var man godt svedig og med hendes savl og andre væsker på kroppen kunne jeg godt bruge et bad. Her var den største overraskelse så. Ingen bad! Der er kun toiletter, så det blev en etagevask på toilettet. Det er ikke helt i orden ikke at have bad i en klub. De har plads nok til at lave det.

Tid til en GTer mere i baren. To unge piger var ankommet sammen, og de var klædt i lækkert lingeri. Helt sikker på det var et venindepar, der skulle se det an. Mere nervøse, forsigtige og usikre. Opholdt sig i baren, hvor de talte med nogle unge fyre, der havde gjort dem selskab. De var toplækre. Den ene en smuk veldrejet brunette, den anden en mørk veldrejet og storbarmet pige. Wauw! Efter en god rum tid var brunette klar til at gå op med en af fyrene, hun havde råsnavet i baren. Jeg listede med op. De indtog madrassen, og gik stille og roligt i gang. Men pludselig fløj pigen op og ud af rummet. Vendinden lige efter for at hjælpe.Måske fået kolde fødder? Jeg talte kort med en noget forvirret fyr, som ikke vidste hvad der lige var op og ned. Han satte sig ned til de andre unge fyre, der nu sad ved et bord i den ene ende af aktivitetslokalet. De to piger kom tilbage og satte sig ved bordet, men det blev ikke til mere med de drenge. Noget tid senere så jeg så, at brunette blev kneppet hårdt bagfra af en af de mørke fyre, der var i klubben. Jeg kunne stå helt ved sengen oppe ved hendes hoved med pikken fremme. Hun kiggede intenst på min pik, og når der kom en fyr mere ved siden af mig drejede hun hovedet mereog kiggede intenst på hans pik. Men ikke mere end det, trods at hun var helt vild og bevægede sig hastigt og hårdt frem og tilbage - det var nærmest hende der kneppede ham, der stod bag ved hende. På et tidspunkt begyndte hun at slå ham, der kneppede hende, ved at svinge sin arm bagud. Meget weird. Og pludselig fløj hun igen afsted ud af rummet. Jeg talte kort med fyren, der havde kneppet hende og han var noget forvirret, men vi fik også et godt grin over den syrede oplevelse.

I det store rum kom nu en lækker høj ung pige ind med en fyr. De startede med at råsnave og trak sig derefter over på madrassen. Hurtigt fik de selskab af et par fyre mere. I noget tid var der mange fyre omkring hende, som blev kneppet på skift og slikkede og suttede velvilligt på pikke hun fik tilbudt. På et tidspunkt var der en plads ledig ved hendes hoved. Hun lå på ryggen og blev kneppet vaginalt med en pik til hver side. Hun slikkede og slikkede på de to pikke, hun havde til rådighed ved hovedet - den ene min pik. Den anden fyr spørger hende så, om han må komme i hendes mund. Hun nikker og gør ham færdig. Så er jeg klar og spørger om hun er til mere? Hun drejer hovedet mod mig, åbner munden sutter mig og jeg kommer i hendes mund. Hun sutter videre. To ladninger. Ikke en dråbe spildt. God pige!

Så var mit krudt opbrugt. Tid til at se dyner og restituere. Så efter endnu en etagevask og en cola i baren gik turen hjem til hotellet ved 22 tiden.

Var der ingen swingerpar i klubben? Jo, der kom to par i løbet af aftenen. Men ingen af dem kom i aktion. De synes ikke, stemningen var den rette. Og det var måske også mere et sexparty end swingerklub, men den event markedsføres også som gang bang og at det er hård sex og mindre swingersex. Og de to par følte ikke, stemningen var den rette til sex i et stort fællesrum. Jeg har læst mig til, at engelske swingerklubber er mere private i den forstand,at man mødes påklædte i baren, finder sammen og går så til sit eget rum for at have sex. Det er mindre “offentligt” end herhjemme, hvor mange aktiviteter foregår i fælles rum. 

Samlet konklusion: En fræk oplevelse rigere. Lækker sandwichoplevelse med den frække pige, generelt fin aktivitet på madrasserne. Men også lidt på minussiden: lidt dyr event, manglende bademuligheder, lidt en fornemmelse af at nogle af pigerne var hyret ind til at underholde. Det sidste ikke det store problem,  men klart frækkere med rigtige swingerpar, hvor bull/hotwife legen rigtig kan udleves. Men gentagelsesfaktoren er høj, hvis jeg skulle få muligheden igen en anden gang.

Ros til dig for at komme helt igennem en laaaaang anmeldelse. 

Hilsen

Lars

 

Redigeret af Larsl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larsl skrev, for 2 timer siden:

er hun og en anden kvinde der kom lidt senere - nogle, der er ansat til at underholde

Det var da en go oplevelse du havde der.

Når dét nu er så dyrt i éntre billet, så kunne det jo godt tyde på, at nogle af pigerne var hyret til, at være der, så man er sikker på, at der er nogle piger.

og dét er jo sådan set et rigtigt smart koncept, som nogle danske sexklubber, måske kunne lære af.

Men jeg synes nu det er lidt mærkeligt, at der kommer ret mange, når man skal lægge fuld Identitet, for at komme ind, det kunne i hvert fald godt afholde mig fra, at komme, på den anden side giver det jo nok lidt mere sikkerhed, hvis nogen ikke kan finde ud af, at opføre sig ordentligt.

Hvordan var det med éntreprisen for kvinder? jeg kunne forestille mig, at den var gratis, for de gider nok ikke betale 900 kr for, at komme ind.

Del dette indlæg


Link til indlæg
leo kbh skrev, for 9 timer siden:

Hvordan var det med éntreprisen for kvinder? jeg kunne forestille mig, at den var gratis, for de gider nok ikke betale 900 kr for, at komme ind.

Prisen for par er £77 mens single kvinder betaler £22.

Del dette indlæg


Link til indlæg
iznogood skrev, for 8 timer siden:

Prøv festerne fra killing kittens 

Kender det ikke og lavede efterlysning herinde, hvor det ikke blev nævnt. Det blev Phoenix klub dog, men det var mere sexparty end swingerklub.

Kan fortælle mere om Killing Kittens, hvis nu man får muligheden igen?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sorry, ikke helt korrekt formuleret. Jeg mener, om du, @iznogood, har mulighed for at oplyse mere om Killing Kittens? Det ser meget appetitligt ud på deres website, så klart en overvejelse om et besøg værdig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
leo kbh skrev, den 26.3.2024 at 12:20:

Når dét nu er så dyrt i éntre billet, så kunne det jo godt tyde på, at nogle af pigerne var hyret til, at være der, så man er sikker på, at der er nogle piger.

og dét er jo sådan set et rigtigt smart koncept, som nogle danske sexklubber, måske kunne lære af.

I Tyskland bliver der set lidt ned på klubber med betalte piger, så de f.eks. ikke kan blive optaget på listerne over swingerklubber, men jeg synes det er rart at man nærmest har sexgaranti, så man ikke bruger en hel aften og x antal hundrede kroner på nærmest ingenting.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...