Hop til indhold

Recommended Posts

Har igennem længere tid kikket på hendes annonce, som hun ofte deler med Alina https://annoncelight.dk/showad/269429 og det har nok skræmt mig lidt (nok kun lidt :biggrin:). Alina besøgte jeg før corona tiden og fandt hende yderst attraktiv men det blev kun til et besøg.

Søndag havde jeg mulighed for at besøge Sasha og det skulle simpelthen prøves - og det blev en succes. Aftalen gik nemt og forventningen glæde var stor - blå pille (50 mg) indtog jeg 1 time før seancen :biggrin: havde dyrket sex 2 gange 12 timer før så skulle være sikker på virkning. Stedet var overhovedet ikke diskret men kender ikke så mange i Vejle, så det betød ikke så meget. Havde aftalt 30 min med hygge og et twist at en Bitchy kvinde som dog også skulle være kærlig. 
Hun åbnede straks døren efter mit bank og hun var/er en yderst smuk kvinde, ikke tynd ikke kraftig, bare lige mig. Sødt ansigt, kønne smilende øjne og en kyssemund som ville kysses. Alina hilste jeg lige på og det kunne have været fedt med dem begge, Alina havde tabt sig siden mit besøg for ca 5 år siden - det havde hun ikke brug for :-?!

Jeg tog et bad og havde den fedeste halve time med denne smukke kvinde - bitchy - sød - GF - savlende i min mund - befalende - og meget velsmagende overalt :x! Masser af sut og slik og dejlig sex til sidst. Herefter et bad og så en lang snak med begge kvinder. Alina huskede mig fra Kolding (1 besøg) da hun selv nævnte det. 
Næste besøg skal være en seance med begge kvinder :x

Sasha  https://annoncelight.dk/showad/361758

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...