Hop til indhold

Thaipiger som sluger

Featured Replies

Skrevet

Hej er der nogen thaipiger som sluger sperm ? 
Alle dem jeg har spurgt siger nej

kender i til nogle gerne i Horsens/Vejle området

Skrevet
  • Author

Kan det passe i ikke kender nogen som sluger ?

Skrevet

Jeg besøgte for vel 5-6 år siden den der ligger på ringgade over for kirkegården, på hjørnet ind til det gamle Amtssygehus 

Jeg kom der en del, det var måske mutter, hun slugte det jeg kom med, kiggede på mig og sagde morgenmad, dermed ikke sagt om hun er der endnu, har ikke besøgt stedet længe og jeg fik også stamkunde status

Blot et hint som måske ikke kan bruges

Skrevet

@Brian50 Ninah her skriver at hun sluger. Prøv at skrive til hende på WhatsApp og spørg. Jeg kan sagtens anbefale hende, hun er rigtig sød og villig. Jeg havde ihvertfald et lækkert besøg hos hende. Hun er pt. i Herning, men hun flytter lidt rundt og har set hun har været i både Horsens og Vejle.

https://annoncelight.dk/showad/372271

Skrevet
  • Author
Nybegynder6 skrev, for 17 timer siden:

@Brian50 Ninah her skriver at hun sluger. Prøv at skrive til hende på WhatsApp og spørg. Jeg kan sagtens anbefale hende, hun er rigtig sød og villig. Jeg havde ihvertfald et lækkert besøg hos hende. Hun er pt. i Herning, men hun flytter lidt rundt og har set hun har været i både Horsens og Vejle.

https://annoncelight.dk/showad/372271

Det kunne være hun skal prøves af hun ser ihvertfald ret lækker ud og lyder til at være klar til alt hvad en mand kunne ønske sig

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.